Beantwoord

Abbonement aangevraagd geannuleerd

• 21 oktober 2019
  • 12 reacties
  • 1066 Bekeken

• is een Top Poster
  • 5 reacties

Beste tmobile,

Ik kom helaas geen steek verder had een bestelling geplaatst die was ook succesvol, moest deze ophalen in de winkel, niet op tijd gedaan ivm persoonlijke dingetjes. Deze is nu geanulleerd, en als ik een nieuwe bestelling plaats wordt deze afgewezen HULP GRAAG?

icon

Beste antwoord door Hajar 22 oktober 2019, 10:10

Hi LolaW,

De informatie die Waqqas geeft klopt niet. Als je eerder wel een bestelling kon doen dan zou het nu ook moeten kunnen is namelijk een geautomatiseerd proces. Op welke manier probeer je een nieuwe bestelling te doen? Krijg je een foutmelding te zien? Heb je dezelfde gegevens ingevuld als bij je eerste bestelling? 

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!

Bekijk origineel

12 reacties

Je hebt de bestelling niet opgehaald, nu hebben ze je naam en adres.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @LolaW 

Ik las net ergens op de community dat als er zo iets gebeurd dat je dan een score krijgt. Dus ik denk dat het bij jou misschien onvoldoende is een daarom ligt het risico factor hoger bij jou.

Ik hoop dat den moderator iets voor je kan betekenen!

Aha, maar het is wel kinderachtig.

Reputatie 7
Badge +20

Hi LolaW,

De informatie die Waqqas geeft klopt niet. Als je eerder wel een bestelling kon doen dan zou het nu ook moeten kunnen is namelijk een geautomatiseerd proces. Op welke manier probeer je een nieuwe bestelling te doen? Krijg je een foutmelding te zien? Heb je dezelfde gegevens ingevuld als bij je eerste bestelling? 

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!

Jes op exact dezelfde manier .. maar helaas krijg ik een afwijzing .. 

Dit was mijn bestelnummer  alvast dank

Reputatie 7
Badge +20

Hi @LolaW 

De bestelnummer die je hebt doorgegeven is van je oude bestelling die is geannuleerd op 18 oktober. Heb je daarna nog een nieuwe bestelling gedaan? Ik zie dat namelijk niet terug in ons systeem. Wat krijg je te zien als je online een nieuwe bestelling doet? Kun je een screenshot delen in dit topic?

Ik krijg een afwijzing ga hem even opnieuw indienen en dan deel ik de screen ja ik wou je die oude even laten zien

Snap er helemaal niks meer van

Reputatie 7
Badge +20

Hi @LolaW 

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee. Heb tot nu toe alleen je e-mailadres. 

Ik weet wel dat T mobile mobile controleert via een kredietbureau (niet BKR) hoeveel aanvragen er gedaan worden. Maar ik weet niet hoe veel je er kan doen.

Reageer