Vraag

Abbonoment afbetalen en nieuwe bestellen

• 25 september 2020
  • 4 reacties
  • 285 Bekeken

Hallo, Ik heb nu nog een abbo van een paar maanden wil die afbetalen en een nieuw abbo gaan bestellen.

Als ik mijne afbetaal gaat het dan door toch het einde van de maand en komt het nieuwe abbo de maand erop meteen automatisch met het nieuwe toestel of hoe moet ik dat zien.

Groetjes Luka.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @lukavanlonden,

Zou verlengen een optie zijn? Ik kan als mede-klant niet inzien of en hoe lang je abonnement nog loopt. Welk mobiel toestel heb je op het oog? Ik ben erg benieuwd! 

Hallo!

Verlengen kan niet omdat ik nog 6 maanden open heb staan dus wou dat gewoon afbetalen.

Dan stopt je abonnement na afbetalen en moet je een nieuw abonnement met nummerbehoud aanvragen.

Hoeft dus niet naadloos aan te sluiten, je nieuwe zal eerder moeten beginnen.

Reputatie 7
Badge +20

Beste @lukavanlonden  Heb je nu een sim only?

Als je al mag verlengen krijg je het toestel gelijk mee in de winkel (mits op voorraad 

Daarbuiten kan je gebruik maken van toestelflexibiliteit mits je aan de voorwaarden voldoet.

je kan Hier de voorwaarden lezen van “Toestel Flexibiliteit“

Toestelflexibiliteit

Wanneer je nog een goed werkende telefoon hebt, kun je deze gewoon blijven gebruiken. Gaat deze na verloop van tijd toch kapot of ben je gewoon toe aan iets nieuws? Dan kan je ten alle tijden overstappen naar een abonnement met telefoon. Wij beindigen dan je oude contract en je nieuwe contract gaan direct in. 

Daarnaast is er nog een mogelijkheid om je contact af te kopen.

Je betaald 50% van de nog lopende maanden van het hele bedrag. (excl kortingen)
Heb je ook nog een telefoon gekocht moet je die gelijk helemaal afbetalen.

Klik hier voor meer informatie

Weet je zo voldoende?

Fijn weekend

Reageer