Beantwoord

Abo omzetten naar Go

• 27 juni 2017
  • 3 reacties
  • 339 Bekeken

Hallo,

Ik heb op dit moment bij T-Mobile een bundel van onb bellen en 20GB aan internet, jullie zullen het misschien niet geloven maar ik heb te weinig aan de 20GB bundel. Wat zal mijn abo gaan bedragen als ik naar jullie unlimited abo wil? Want ik begreep dat ik dan geen recht meer zou hebben op kortingen?

Mvg,
icon

Beste antwoord door David 28 juni 2017, 10:53

Hey GewoonPietman!

Goed dat je dit even navraagt bij ons!

Ik zie dat jouw contract op dit moment nog loopt bij ons. Het is niet mogelijk om dit contract om te zetten naar Go Unlimited. Jouw huidige abonnement loopt af op 19 januari 2018, dus je kunt verlengen vanaf 20 september. Het nieuwe contract gaat dan vanaf 20 januari 2018 in.

In het systeem zie ik wel dat je gebruik kunt maken van Toestel flexibiliteit. Dit is wel een regeling mét toestel, dus mocht jouw toestel aan vervanging toe zijn, dan kun je daar nog aan denken. Je krijgt dan direct een nieuwe telefoon en het abonnement gaat per direct in. Het oude contract wordt dan als het ware vernietigd en je kunt dan van start met een nieuw abonnement.

Hopelijk is het zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt voor ons, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Als je kan verlengen dan kan dat , idd je kortingen zijn weg . Maar er zijn nu ook mooie kortingen bij Go abonnementen
Goedemorgen,

Dat klopt idd alleen ik kan nog niet verlengen wil het graag omzetten, ik heb hiervoor de klantenservice gebeld maar die kunnen mij niet exact vertellen wat ik zou gaan betalen...
Zodoende hoopte ik dat iemand dat hier wist? Reageert T-Mobile ook op forums?

Mvg,
Reputatie 7
Badge +20
Hey GewoonPietman!

Goed dat je dit even navraagt bij ons!

Ik zie dat jouw contract op dit moment nog loopt bij ons. Het is niet mogelijk om dit contract om te zetten naar Go Unlimited. Jouw huidige abonnement loopt af op 19 januari 2018, dus je kunt verlengen vanaf 20 september. Het nieuwe contract gaat dan vanaf 20 januari 2018 in.

In het systeem zie ik wel dat je gebruik kunt maken van Toestel flexibiliteit. Dit is wel een regeling mét toestel, dus mocht jouw toestel aan vervanging toe zijn, dan kun je daar nog aan denken. Je krijgt dan direct een nieuwe telefoon en het abonnement gaat per direct in. Het oude contract wordt dan als het ware vernietigd en je kunt dan van start met een nieuw abonnement.

Hopelijk is het zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt voor ons, dan horen we dat graag!

Reageer