Beantwoord

Abonnement

Hoi,

Sinds gisteren is mijn nieuwe abonnement ingegaan, namelijk stel samen travel&surf, met 2g internet en 150 belminuten.
Ik heb dit abonnement gekozen met een korting van 10 euro, via studentmobiel, omdat ik als arme student gewoon niet zoveel kan betalen.
Het zou in totaal uitkomen op 36 euro per maand, dat vind ik heel schappelijk.
Nu zie ik als ik inlog op my t-mobile dat ik én 230 belminuten heb (wat dus niet klopt, want dat was mijn oude abonnement, ik heb nu dus 150 minuten) én dat als ik bij mijn abonnement kijk, het abonnement 46 euro kost?? Of is bij dit laatste de 24 maanden durende korting niet meegerekend?

Ik ben benieuwd..

Groet
icon

Beste antwoord door Gwendolyn70 13 maart 2014, 11:34

Hoi,

Welkom op het forum!

In my t-mobile worden individuele kortingen inderdaad niet weergegeven, maar dit komt op de factuur wel gewoon goed.

Mogelijk zijn je contractgegevens nog niet helemaal up-to-date, dat kan soms ook 24-48 uur duren.

Staat je belstatus wel goed?
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi,

Welkom op het forum!

In my t-mobile worden individuele kortingen inderdaad niet weergegeven, maar dit komt op de factuur wel gewoon goed.

Mogelijk zijn je contractgegevens nog niet helemaal up-to-date, dat kan soms ook 24-48 uur duren.

Staat je belstatus wel goed?
Hoi Gwendolyn,

Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb net gekeken en er staat nu dat ik nog 150 minuten over heb, dus ik vermoed dat het is bijgewerkt.

Indien er hierin nog iets veranderd, zal ik opnieuw contact zoeken.

Groet

Reageer