Vraag

Abonnement 3 tot 4 keer opgezegd en nog aktijd niet goed verwerkt,nu plotseling rekeningen

• 27 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 598 Bekeken

Beste T-mobile,

Op 10-3 sloot ik in de winkel van T-Mobile een abonnement af.
Het daarbij horende toestel kocht ik direct af.
De medewerker van deze shop beloofde me dat T-Mobile onbetwist de goedkoopste was en dat het echt een goede keus was.
De volgende dag keek op ik een site van een andere provider en ik kwam hier stukken goedkoper uit.
Gebruik gemaakt van mijn bedenktijd, en het abonnement opgezegd.
Nou dat dacht ik dus, 2 dagen later nog altijd geen bevestigingsmail, nogmaals gebeld, nou het was niet geannuleerd. nogmaals gedaan.
Ik kreeg dus ook een bevestigingsmail van T-Mobile dat alles geannuleerd was, sterker nog ik kon mijn toestel retourneren.
nogmaals een mail gekregen dat mij annulering bevestigd was en dat ik het retour formulier kon invullen zodat ik het ongeopende toestel kon retourneren.

Een aantal dagen later nog niks gehoord van T-Mobile terwijl het toestel nog bij mij lag, ik T-Mobile weer gebeld of ze het toestel nog terug wilde hebben( ik wilde mijn centen wel terug).

Toen kreeg ik opeens te horen dat dit niet mogelijk was omdat het toestel in de winkel gekocht was, lang lopen zoeken op internet, inderdaad het was wettelijk niet mogelijk. Nou lekker balen dus eerst wordt je beloofd dat ze het geannuleerd hebben en dat het toestel terug kan en nu opeens niet.

Toestel stond toen al goedkoper op internet dat ik ervoor betaald had, nou mij verlies maar genomen en het toestel met verlies moeten verkopen.

Mijn annulering is zeker 4 keer in behandeling genomen, hiervan heb ik mails, ik heb zelfs retourformulieren ontvangen en ingevuld ( klantenservice heeft me zelfs geholpen bij het invullen hiervan) bevestiging gekregen dat ze deze formulieren ontvangen hebben en toch gaat er iets fout.

Mijn contract liep tot 10juli door, het verlengende abonnement heb ik geannuleerd.
Tot 10 juli zat ik vast aan T-Mobile, maar nu plots krijg ik toch facturen dat ik alsnog klant bij T-Mobile ben.
Ik heb dit al zeker 4 keer geannuleerd, steeds werden er fouten gemaakt, steeds werden beloften gemaakt, en nu 5 maanden later betaal ik nog altijd aan T-Mobile.
Ik heb niet eens gebruikt van de service van T-Mobile.

Het vertrouwen in de klantenservice heb ik reeds verloren, iedere medewerker ( heb er zeker 12 gesproken) verteld iets anders, andere regels en beamen de fouten van collega's.

Beste lezer, ik heb mijn contract meermaals ( wat ik al niet vind kunnen) geannuleerd, er worden tal van fouten gemaakt in deze situatie en altijd is de klant de dupe hiervan.

AUB kan iemand mij helpen, graag!!!

met vriendelijke groet

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @nellissenjorno ,

Wat een verhaal zeg! Ik zie inderdaad dat er ook meerdere contactmomenten zijn geweest, en zo wordt het verhaal ook voor iedereen steeds verwarrender. Ik snap dat jij daar niet de dupe van wilt zijn, dus laten we hier op de Community even goed gaan uitzoeken hoe alles zit en ervoor zorgen dat dit netjes wordt opgelost!

Kun je mij de bevestigingsmails die je in jouw bericht noemt, doorsturen naar webcare@t-mobile.nl? Vernoem in het onderwerp even "t.a.v. Community" en in jouw bericht zelf kun je even het linkje en jouw gebruikersnaam meesturen.

Dankjewel alvast!

Reageer