Beantwoord

Abonnement

  • 18 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 822 Bekeken

Ik heb een unlimited abonnement, maar krijg nu een bericht dat ik 5GB heb gebruikt vandaag en dat me internet op lage snelheid gaat. En dat is nu ook gebeurt. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Folkert 18 augustus 2019, 21:54

Beste Jasper,

Je krijgt bij Unlimited elke dag opnieuw een bundel van 5 Gb maar je kunt onbeperkt aanvullen met steeds 1 Gb via de app of Mijn T-Mobile en dan heb je gewoon volle snelheid. De dagbundel start om 00:00.

Deze constructie is opgezet om extreem dataverbruik tegen te gaan en de 4G capaciteit eerlijk te verdelen.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Jasper,

Je krijgt bij Unlimited elke dag opnieuw een bundel van 5 Gb maar je kunt onbeperkt aanvullen met steeds 1 Gb via de app of Mijn T-Mobile en dan heb je gewoon volle snelheid. De dagbundel start om 00:00.

Deze constructie is opgezet om extreem dataverbruik tegen te gaan en de 4G capaciteit eerlijk te verdelen.

Groet, Folkert
Oké bedankt voor uw reactie! Is nog nooit eerder gebeurt. Maar nu is het duidelijk. Groeten
Reputatie 7
Badge +18
Oké bedankt voor uw reactie! Is nog nooit eerder gebeurt. Maar nu is het duidelijk. Groeten

Graag gedaan!

Groeten, Folkert

Reageer