Beantwoord

Abonnement aanpassen ivm hoge maandkosten

• 2 december 2013
  • 1 reactie
  • 280 Bekeken

Hallo,

Al jarenlang ben ik een tevreden klant van T-mobile! Altijd goed bereik en goed te woord gestaan door medewerkers.
Toch voel ik me nu een beetje genaaid/bedrogen!

Afgelopen 16 april 2013 verliep mijn huidige abbonement bij T-mobile, omdat ik een tevrededen klant ben/was besloten om trouw te blijven en te verlengen.
Heb toen gekozen voor een i-smart 200 abbonement. Toendertijd, voor mij, het meest voordeloge abbonement met een Iphone 5. Dit abbonement kost ca. 60,- per maand bestaande uit 200 minuten + 1500 MB internet.

Tot mijn verbazing zie ik nu (8 maanden later) dat er abbonementen voor de iphone zijn die stukken voordeliger zijn!
Namelijk een abbonement voor € 59,- per maand bestaande uit 300 minuten!! (verschil + 100!!) + 5GB internet!! (verschil +3,5 GB!!!).

Op z'n zachtst gezegd voel ik me nu dus genaaid en heb ik het idee dat ik veel te veel betaal aan dit abbonement.
Ik kan mij niet voorstellen dat T-mobile hiervan afgelopen april nog niet van op de hoogte was!!

Dit kan voor mij een absolute reden zijn om na afloop van mijn contract naar een andere provider over te stappen!

Ik hoop op een positieve reactie van T-mobile op mijn klacht!
icon

Beste antwoord door JohnH 2 december 2013, 15:32

Eigenlijk zeg je het zelf al, toendertijd was dat een aantrekkelijk abbonement.  De prijzen en voorwaarden wisselen regelmatig en het kan dus zijn dat je of een meevaller heb of dat je net iets te vroeg bent. Je betaald niet te veel aangezien je betaald wat is afgesproken. Dat er nu andere (goedkopere) abbonementen zijn is voor jouw natuurlijk zuur maar dit is iets wat bij elke provider gebeurt, en niet alleen bij providers. Simpel voorbeeld, Ik kocht een maand of wat geleden een nieuwe tv en drie maanden later was hij 200 euro goedkoper.... zelfde winkel zelfde tv.....  

John
Bekijk origineel

1 reactie

Eigenlijk zeg je het zelf al, toendertijd was dat een aantrekkelijk abbonement.  De prijzen en voorwaarden wisselen regelmatig en het kan dus zijn dat je of een meevaller heb of dat je net iets te vroeg bent. Je betaald niet te veel aangezien je betaald wat is afgesproken. Dat er nu andere (goedkopere) abbonementen zijn is voor jouw natuurlijk zuur maar dit is iets wat bij elke provider gebeurt, en niet alleen bij providers. Simpel voorbeeld, Ik kocht een maand of wat geleden een nieuwe tv en drie maanden later was hij 200 euro goedkoper.... zelfde winkel zelfde tv.....  

John

Reageer