Vraag

Abonnement aanpassen van zakelijk naar particulier

• 11 september 2016
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Graag pas ik mijn abonnement aan van nu Helder regelmatig 5Gb met bundels vaak Sim only, altijd Europa internet, sim only Gb naar een abonnement waarbij ik mijn databundel mee kan nemen naar het buitenland (2Gb). Tevens zou ik graag mijn bundels delen met mijn gezinsleden. Kan dit en zoja wat zijn de kosten?

2 reacties

Fijne service! Na 23 uur nog geen antwoord op mijn vraag..... Laat maar T-Mobile !
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ton,

Welkom op ons forum. Aangezien dit in eerste instantie een forum is waar klanten elkaar helpen, reagereen wijzelf pas na 24 - 48 uur. Dit is echter wel afhankelijk van de drukte.

Ik wil je graag alsnog te woord staan over je vraag, ondanks dat je het niet meer nodig vond. In jouw geval moet je contract dan overgezet worden naar een particuliere aansluiting. Alle informatie hierover vind je op deze pagina.

Je wordt dan overgezet naar Stel Samen & Stel Bij, hierbij kun je inderdaad data meenemen naar landen in de EU. Om aanspraak te maken op de 2GB in het buitenland moet je dan wel de bundel Oneindig Online op je Smartphone aanzetten. Kleinere databundels hebben minder MB's voor in het buitenland, deze informatie vind je ook in de eerste link.

Mocht je nou regelmatig buiten de EU komen of behoefte hebben aan een andere bundel voor Europa, dan bieden we ook deze bundels aan. Dat is dus vooral afhankelijk van jouw wensen.

Overigens bieden we niet de mogelijkheid om bundels onderling te delen. Je kunt je wel aanmelden voor T-Mobile Samen met je familie. Hierdoor kun je onderling gratis bellen en maandelijks een cadeau selecteren. Niet helemaal wat je zoekt, maar wel iets waar je als groep profijt van hebt.

Laat je weten of alles zo duidelijk is? Als we nog ergens bij kunnen helpen, horen we dat graag.

Reageer