Beantwoord

Abonnement beperken

• 31 juli 2018
  • 3 reacties
  • 1200 Bekeken

Hallo, ik heb op dit moment 2 abonnementen bij Tmobile. Nu wil ik mijn dochter 1 van de nummers dus het abonnement gaan laten gebruiken maar ik wil graag dat zij alleen kan gebruiken wat er in mijn abonnement/bundel zit. Is dit mogelijk en zoja wat moet ik daar precies voor doen omdit in werking te stellen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 2 augustus 2018, 10:48

Hoi Fransman75,

Goede vraag in dit geval ja! In dit geval kan ik meteen eerlijk zeggen dat hier geen oplossing voor is zoals jij die waarschijnlijk graag zou zien. De GB-aanvullers of de optie om de bundel te verhogen kunnen niet uitgezet worden. Uiteraard denk ik wel altijd graag met dit soort "problemen" mee, dus dat heb ik in jouw geval ook even zitten doen. 😆

Wat je zou kunnen doen is de inloggegevens van My T-Mobile en My T-Mobile app niet delen met je dochter, zodat zij geen aanvullers kan aanschaffen. Nadeel daarvan is dat ze ook het verbruik niet zelf kan inzien.

Uiteraard zul je zelf nog steeds de facturen kunnen inzien, dus wat dat betreft kun je het verbruik goed in de gaten blijven houden na er afspraken over te maken.

Hopelijk komen jullie er samen uit! Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Fransman75,

Goede vraag in dit geval ja! In dit geval kan ik meteen eerlijk zeggen dat hier geen oplossing voor is zoals jij die waarschijnlijk graag zou zien. De GB-aanvullers of de optie om de bundel te verhogen kunnen niet uitgezet worden. Uiteraard denk ik wel altijd graag met dit soort "problemen" mee, dus dat heb ik in jouw geval ook even zitten doen. 😆

Wat je zou kunnen doen is de inloggegevens van My T-Mobile en My T-Mobile app niet delen met je dochter, zodat zij geen aanvullers kan aanschaffen. Nadeel daarvan is dat ze ook het verbruik niet zelf kan inzien.

Uiteraard zul je zelf nog steeds de facturen kunnen inzien, dus wat dat betreft kun je het verbruik goed in de gaten blijven houden na er afspraken over te maken.

Hopelijk komen jullie er samen uit! Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik het graag!
Goedemorgen Jaimy,

bedankt voor het mee denken, zij kan inderdaad niet in de app dus de mb aanvullers is geen probleem maar hoe zit het met duren servicenummers en eventueel bellen naar het buitenland..? 120 minuten in europa zit er in mijn bundel kan het geblokkeerd worden dat zij niet 121 minuten kan bellen bijvoorbeeld? Of zelfs niet buiten europa kan bellen..
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan!

Je kunt uiteraard blokkades plaatsen! Je kunt dit doen via My T-Mobile > Gegevens en instellingen > Blokkades. Je kunt ervoor kiezen om bijvoorbeeld een blokkade te plaatsen voor servicenummers en voor het gebruik in het buitenland. Een limiet stellen aan de 120 minuten is niet mogelijk, het is óf een totale blokkade óf niet. De blokkade "Bellen, gebeld worden en sms versturen in het buitenland" zou dan denk ik een goede optie zijn.

Reageer