Beantwoord

Abonnement bevriezen of pauzeren

  • 18 juli 2017
  • 1 reactie
  • 3682 Bekeken

Hoi hoi,

Ik heb laatst al een fijn gesprek gevoerd met iemand van T-Mobile maar ben eigenlijk vergeten te informeren naar de mogelijkheden van het bevriezen van mijn abonnement. Ik ga namelijk op reis en heb dan tijdelijk geen telefoonabonnement nodig.

Ik hoor het graag!
icon

Beste antwoord door David 19 juli 2017, 11:10

Hey Opreisgijs,



Supertof zeg, voor hoe lang, waarheen en wanneer vertrek je? 😃 Het bevriezen of pauzeren van een abonnement is niet mogelijk, maar ik deel graag even met je wat er wél mogelijk is.



Ik zie dat jij het abonnement Stel Samen & Stel Bij hebt, waarbij je de bundels via My T-Mobile maandelijks naar boven, beneden of uit kunt zetten. Als je op reis gaat kun je er dus voor kiezen om de bundels helemaal uit te schakelen. Dit is mogelijk voor de bel- en databundel. Als je deze uit hebt gezet, bespaart je dit toch weer €15,50 per maand. De toestelbetaling en het startabonnement zijn echter niet uit te zetten, dit zit standaard bij het contract inbegrepen en zal dus sowieso betaald moet worden.



Wat je nog wel kunt doen, is een groep aanmaken of jezelf aanmelden bij een groep van T-Mobile Samen. Je kunt dan nog €2,50 extra korting per maand krijgen en dan betaal je voor het startabonnement slechts €7,50 per maand.



Hopelijk is het zo helemaal duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag van je! In ieder geval wens ik je alvast een hele goede reis!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Opreisgijs,

Supertof zeg, voor hoe lang, waarheen en wanneer vertrek je? 😃 Het bevriezen of pauzeren van een abonnement is niet mogelijk, maar ik deel graag even met je wat er wél mogelijk is.

Ik zie dat jij het abonnement Stel Samen & Stel Bij hebt, waarbij je de bundels via My T-Mobile maandelijks naar boven, beneden of uit kunt zetten. Als je op reis gaat kun je er dus voor kiezen om de bundels helemaal uit te schakelen. Dit is mogelijk voor de bel- en databundel. Als je deze uit hebt gezet, bespaart je dit toch weer €15,50 per maand. De toestelbetaling en het startabonnement zijn echter niet uit te zetten, dit zit standaard bij het contract inbegrepen en zal dus sowieso betaald moet worden.

Wat je nog wel kunt doen, is een groep aanmaken of jezelf aanmelden bij een groep van T-Mobile Samen. Je kunt dan nog €2,50 extra korting per maand krijgen en dan betaal je voor het startabonnement slechts €7,50 per maand.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag van je! In ieder geval wens ik je alvast een hele goede reis!

Reageer