Vraag

Abonnement gewijzigd?

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik heb afgelopen week mijn internet mb's veranderd van 1000 naar 2000 mb. Maar ik zie nu dat nu opeens mijn abonnement in zijn geheel is veranderd naar 'stel samen', zonder dat daar ook maar enige melding van is gemaakt. Kan iemand mij vertellen hoe dit kan? Of is dit alleen voor de huidige maand, waarin ik het heb veranderd?

5 reacties

Wat voor abonnement had je eerst?
1000mb extra snel en 300 belminuten
Dat is geen abonnementsvorm, dat zijn bundels.

Waarschijnlijk had je dan al een Stel Samen abonnement met 1000mb extra snel en 300 belminuten, en is dat nu dus aangepast naar 2000mb extra snel en 300 belminuten.
Nee,want ik betaal nu opeens ruim 10 euro meer voor mijn abonnement. Dus had nog geen stel samen abonnemt.
Reputatie 5
Hey PJ81

Ik kan mij voorstellen dat je hier vragen over hebt. Ook voorheen maakte je gebruik van het Stel Samen abonnement. Dit wordt op je factuur weergegeven als; Startabonnement / 1000MB / 300 minuten. Alleen de 1000MB is nu gewijzigd naar 2000MB. Je maandkosten vallen nu 5 euro per maand hoger uit. Je behoudt namelijk je oorspronkelijke korting.

Vermoedelijk zie jij het totaalbedrag op je My T-Mobile account staan. Hier wordt het bedrag zonder de kortingen genoemd. Alleen op de factuur worden de kortingen vermeld, je zult dan zien dat de maandkosten niet met 10 maar met 5 euro zijn gestegen.

Ik hoop dat ik dit zo naar tevredenheid voor je heb kunnen ophelderen. Mocht je hier vragen over hebben dan zie ik deze graag tegemoet!

Reageer