Beste antwoord door Sam-
Leuk dat je aan het kijken bent voor een abonnement. We voorzien je graag van alle informatie. :)
Ik zie dat je over ongeveer 2 weken kan vernieuwen. Je kan dan telefonisch contact opnemen met onze collega's van de afdeling vernieuwingen via 0800-8104 om een persoonlijk aanbod te ontvangen.
Het kan voorkomen dat een externe partij tijdelijk lagere prijzen hanteert dan wij. Elke partij is namelijk vrij om zelf acties te introduceren, ook wij. Dit betekent in de praktijk dat wij soms voordeliger zijn met hetzelfde abonnement en toestel en dat soms een externe partij voordeliger is. Als het abonnement (en toestel) die jij graag wil bij een externe dealer voordeliger is dan bij ons, dan ben je natuurlijk vrij om hier een abonnement af te sluiten.
Houd er wel rekening mee dat er in de meeste gevallen een nieuw abonnement wordt afgesloten met nummerbehoud. Hierdoor krijg je een nieuwe klantnummer. Waarom zeg ik dit? Wanneer je een nieuw klantnummer krijgt, dan komen je T-Mobile Extra punten te vervallen. Dit zou natuurlijk erg zonde zijn als je veel punten hebt gespaard. Houd dit dus in je achterhoofd bij het afsluiten van een contract.
Wil je helemaal geen moeite doen met een nieuwe simkaart, nummerbehoud aanvraag en het verbruiken van je T-Mobile Extra punten, dan kan je zoals ik eerder aangaf over 2 weken bellen met onze afdeling vernieuwingen. Na dat gesprek hoef je namelijk niets meer te doen. ;)
Ik hoop dat ik je zo van voldoende informatie heb voorzien. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je!