Beantwoord

Abonnement korting Stel Samen & Stel Bij

• 2 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 312 Bekeken

Ik heb nu een simonly abonnement en betaal hiervoor € 7,45 per maand volgens de medewerker in de winkel ga ik vanaf December € 12,00 per maand meer betalen omdat mijn contract dan volgens hem afloopt nu vraag ik mij af of dit dan zo is ik hoop hier antwoord op te krijgen met vriendelijke groet dikkie
icon

Beste antwoord door Hajar 2 augustus 2017, 16:49

Hi DikkieH,

Jij maakte voorheen gebruik van het Relax abonnement. Deze is in december 2015 omgezet naar Stel Samen & Stel Bij Sim Only omdat we waren gestopt met Relax aanbieden. Jij hebt 24 maanden korting gekregen op jou Stel Samen & Stel Bij abonnement en dus komt de korting in december 2017 te vervallen. Je gaat dan inderdaad de maandkosten zonder korting betalen. Je zit niet vast aan het abonnement en dus kun je nog steeds maandelijks opzeggen. Mocht je weer korting willen ontvangen dan zou je ook voor het Go abonnement kunnen kiezen.

Kijk maar zelf wat je het prettigst vindt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +3
De prijzen van sim only staan hier.https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/sim-only Probeert de medewerker je een Go abonnement aan te smeren?
Reputatie 7
Badge +20
Hi DikkieH,

Jij maakte voorheen gebruik van het Relax abonnement. Deze is in december 2015 omgezet naar Stel Samen & Stel Bij Sim Only omdat we waren gestopt met Relax aanbieden. Jij hebt 24 maanden korting gekregen op jou Stel Samen & Stel Bij abonnement en dus komt de korting in december 2017 te vervallen. Je gaat dan inderdaad de maandkosten zonder korting betalen. Je zit niet vast aan het abonnement en dus kun je nog steeds maandelijks opzeggen. Mocht je weer korting willen ontvangen dan zou je ook voor het Go abonnement kunnen kiezen.

Kijk maar zelf wat je het prettigst vindt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.

Reageer