Beantwoord

Abonnement met toestel

  • 10 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 730 Bekeken

Hallo,
ik heb nu een abonnement die doorgaat tot 2020 okt. Maar ik wil een nieuwe toestel met de nieuwe abonnement dus. Moet ik dan deze abonnement afzeggen?? Of wat moet ik doen..
icon

Beste antwoord door Waqqas 10 oktober 2019, 17:44

Hallo @sehee

Doormiddel van toestelflexibiliteit kun je je huidige sim only omzetten naar een abbonement met toestel, het enigste wat je hoeft te doen is een nieuwe contract uitkiezen met toestel. Dit kan ook bij een externe dealer maar let wel op je contract begint opnieuw omdat je een nieuw contract aan gaat.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hallo @sehee

Doormiddel van toestelflexibiliteit kun je je huidige sim only omzetten naar een abbonement met toestel, het enigste wat je hoeft te doen is een nieuwe contract uitkiezen met toestel. Dit kan ook bij een externe dealer maar let wel op je contract begint opnieuw omdat je een nieuw contract aan gaat.
Reputatie 5
Badge +10
Heb je nu een sim only aktief?
Dan kan je in veel gevallen gebruik maken van toestelflexibiliteit


klik hier
Reputatie 5
Badge +4
Als je geen sim only hebt dan kun je eventueel je contract afkopen, daarvoor betaal je standaard €12,50 voor alle overige maanden in 1 keer.

Plus je resterende toestelkrediet natuurlijk.
Reputatie 7
Badge +20
Aanvulling
@sehee
Er bestaat ook nog een ‘Early Renewal optie’
.
Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.

*Heb je al een Early Renewal afgesloten? Vanwege een technische storing zie je in je My T-Mobile account dat je je contract alsnog kan verlengen. Dit is niet mogelijk.
Groetjes.

Reageer