Beantwoord

Abonnement naar Prepaid omzetten in het Buitenland

• 9 juni 2019
  • 3 reacties
  • 861 Bekeken

Ik heb afgelopen za mijn abonnement naar prepaid omgezet aangezien ik een tijdje in het buitenland verblijf, nu heb ik bij de bijbehorende mail van de klantenservice gelezen dat ik in Nederland moet zijn als het word omgezet naar Prepaid ( ik heb op deze forum veel tegenstrijdige reacties hierover gelezen in eerdere topics.) Mijn vraag is kan dit zonder problemen worden omgezet wanneer ik in het buitenland verblijf, ten tweede zo niet kan het niet eerder worden omgezet aangezien mijn contract al verlopen is kan het niet per direct ingaan ( zou logisch zijn aangezien mijn contract al verlopen was bij mijn aanvraag naar prepaid..) snap niet waarom dan een maand opzegtermijn.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Jaimy 10 juni 2019, 13:11

Hoi AlexDominguez,

Geen zorgen hoor, de omzetting kan gewoon plaatsvinden als je in het buitenland bent! Dat komt dus helemaal goed.

Veel succes/plezier in het buitenland en mocht je meer vragen hebben, dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

3 reacties

Voor de duidelijkheid verblijf nu nog in Nederland, maar wanneer de omzetting ingaat dus niet meer....
Reputatie 7
Badge +19
Hoi AlexDominguez,

Geen zorgen hoor, de omzetting kan gewoon plaatsvinden als je in het buitenland bent! Dat komt dus helemaal goed.

Veel succes/plezier in het buitenland en mocht je meer vragen hebben, dan weet je ons te vinden!
Dankjewel Jaimy voor het beantwoorden van mijn vraag.

Reageer