Beantwoord

Abonnement omgezet naar PrePaid door achterstand

• 16 maart 2021
  • 9 reacties
  • 115 Bekeken

Hoe kan het zijn. Dat het abonnement van mijn vrouw een perpaid is geworden. Terwijl ik met t mobile vrijdag contact heb gehad en dat de 23e alles betaald wordt. Hoe draaien we dit terug

icon

Beste antwoord door eric 16 maart 2021, 16:20

Als een abonnement te lang onbetaald is dan is uiteindelijk de consequentie dat het hele abonnement wordt ontbonden. Dat het nu wordt omgezet in een prepaid is nog netjes om te voorkomen dat je nummer kwijt raakt. 

Zodra alle facturen daadwerkelijk zijn betaald kun je een nieuw abonnement aanvragen met nummerbehoud van de prepaid kaart. Je betaald dan ook geen aansluitkosten. Zie deze pagina.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Als een abonnement te lang onbetaald is dan is uiteindelijk de consequentie dat het hele abonnement wordt ontbonden. Dat het nu wordt omgezet in een prepaid is nog netjes om te voorkomen dat je nummer kwijt raakt. 

Zodra alle facturen daadwerkelijk zijn betaald kun je een nieuw abonnement aanvragen met nummerbehoud van de prepaid kaart. Je betaald dan ook geen aansluitkosten. Zie deze pagina.

Vinden jullie dat netjes. Het is een puinhoop bij t mobile. Me tv thuis werkt ook niet na behoren beeld staat vaak stil. Zou een nieuwe kastje krijgen heb ik ook nog steeds niet. Maar wel betalen en nog eens betalen

Ik heb alles betaald vandaag. En wanneer wordt het bij mij thuis opgelost. Anders stap ik over na een andere

Reputatie 7
Badge +19

@Dre1974 

Zorg dat je tv box direct is aangesloten op je modem en je zou eventueel een andere internetkabel kunnen gebruiken.

Verder kan een fabrieksreset van het modem misschien helpen.

Ik heb alles al gedaan ben er al maanden mee bezig met t mobile ik heb alles gedaan wat jullie hebben gezegt. Me tv gids staat ook steeds op 3 weken terug. En alles is aan gesloten door t mobile. Ik denk zelf dat me modem stuk is

Reputatie 6
Badge +12

Als je problemen hebt met je tv, dan neem je contact op met T-Mobile en moeten ze dat gaan oplossen. Dan is het natuurlijk niet de bedoeling dat je jouw mobiele abonnement niet meer betaald wordt. Dat was inmiddels zo ver geëscaleerd dat je abonnement vanuit t-mobile is opgezegd.

Al mij mobiele nummers doen het gewoon ik heb alles betaald nu. Maar houden jullie ook eens rekening met mensen die in de corona tijd minder inkomen hebben. Of geen werk meer hebben zo als mij. En steeds die verhooging erbij. T mobile heeft geld zat

Reputatie 7
Badge +20

Al mij mobiele nummers doen het gewoon ik heb alles betaald nu. Maar houden jullie ook eens rekening met mensen die in de corona tijd minder inkomen hebben. Of geen werk meer hebben zo als mij. En steeds die verhooging erbij. T mobile heeft geld zat

Dus je sluit een contract af, betaald niet om wat voor rede ook en TM moet dat dan maar gaan schenken? Dat gaat toch niet. In welke stad woon je? In Utrecht is vandaag besloten mensen te gaan helpen in deze situaties.

Ga eens op de site van je gemeente lezen of er hulp te krijgen is.

Welk bedrijf houd rekening met deze ellende? Iedereen heeft het zwaar en TM doet echt zijn best om mee te denken!

Heb je een betalingsregeling aangevraagd of uitstel van betaling? Al die opties staan open maar je moet het wel zelf regelen. 

Ik heb echt met je te doen maar sorry is er iets dan moet je zelf actie ondernemen of om hulp vragen TMobile is geen boeman en dat weet je ook wel, (te lezen in je vorige onderwerp)

Dat je TV het niet goed doet zou opgelost moeten worden dat klopt als een bus. 
Maar je was toch overgestapt naar Ziggo of KPN? In je vorige onderwerp zei je laat maar zitten

Je vorige topic vind je hier

Reputatie 7
Badge +20

@Dre1974  Voor de volgende keer, maar hopelijk komt er geen volgende keer want ik snap dat het niet leuk is voor je! Vraag op tijd een regeling aan zodat je de extra incasso kosten kan voorkomen.

Sommige abonnementen zijn ook naar beneden in te stellen zodat je tijdelijk goedkoper uit bent.

Hopelijk komen we allemaal door die Corona ellende heen. 
Sterkte!

Betalingsregeling aanvragen

Het kan een keer gebeuren dat je je factuur niet meteen kunt betalen. Je kunt (onder bepaalde voorwaarden) met T-Mobile een betalingsregeling treffen, zodat je je factuur in delen betaalt. Je kunt een betalingsregeling aanvragen in My T-Mobile. Naast de nog niet betaalde factuur/facturen staat een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.

• Ik kan het bedrag nu niet betalen, kan ik uitstel krijgen?

We begrijpen dat je soms niet de ruimte hebt om je factuur te betalen. Daarom bieden we de mogelijkheid voor betalen in termijnen, of om het bedrag later te betalen.
    Je kunt bij ons uitstel aanvragen voor maximaal 10 kalenderdagen. Er gelden hiervoor wel een paar voorwaarden:

• Je hebt een openstaand saldo van minimaal € 30,-
    • Je hebt al meer dan 3 T-Mobile facturen betaald
    • Je hebt in de afgelopen 3 maanden niet al eerder uitstel gekregen

De verdere voorwaarden kunnen onze medewerkers je uitleggen. Neem contact met ons op

Is jouw aansluiting geblokkeerd in verband met een betalingsachterstand? Dan wordt de blokkade pas verwijderd als alle betalingen bij ons binnen zijn.

Reageer