Beantwoord

Abonnement opgezegd

• 5 juni 2019
  • 4 reacties
  • 870 Bekeken

Geachte,

Op 30 juni j.l. heb ik mijn abonnement opgezegd. Ik heb een bevestiging via de mail ontvangen dat mijn abonnement afloopt op 31-05-2019.

Toch krijg ik nu een rekening van jullie voor de rest van deze maand. En loopt mijn abonnement nog steeds, dit wil ik niet en ga er dan ook vanuit dat het hier een fout betreft.

Ik hoor graag van jullie,

Mvg Ferry Oostenrijk
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 juni 2019, 10:12

Hoi Ferry,

Daar ga ik je mee helpen!

Wil je het nummer niet meer behouden, maar het abonnement gewoon direct stopzetten? In dat geval ga ik dat namelijk meteen voor je regelen, maar daar heb ik natuurlijk eerst je toestemming voor nodig.

Laat je het weten? ☺
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ferry,

Daar ga ik je mee helpen!

Wil je het nummer niet meer behouden, maar het abonnement gewoon direct stopzetten? In dat geval ga ik dat namelijk meteen voor je regelen, maar daar heb ik natuurlijk eerst je toestemming voor nodig.

Laat je het weten? ☺
Goedemorgen Jaimy,

Dank u wel voor de hulp. Nee nummer hoeft ook niet mee. Ik heb een zakelijk abonnement dus ga met dat nummer verder.

Ben tevreden met T-Mobile, mocht ik ooit mijn zakelijke abonnement beëindigen dan kom ik terug.

Mvg Ferry Oostenrijk
Ik heb nog steeds geen reactie, en ik kan nog steeds bellen of gebeld worden. Ben niet van plan deze maand te betalen, aangezien de rekening al is opgemaakt.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Oster,

Sorry, deze is er op de een of andere manier doorheen geglipt! Ik heb het contract nu per direct stopgezet, en de kosten voor het abonnement van de rest van de maand zullen uiteraard nog verrekend worden op de eindfactuur!

Reageer