Beantwoord

Abonnement pauzeren

• 7 juni 2017
  • 4 reacties
  • 712 Bekeken

Ik ga vanaf Augustus vier maanden studeren in Shanghai. Is het mogelijk om mijn abonnement voor vier maanden te pauzeren?

Ik las dat in 2013 dit getest was d.m.v. een pilot. Is dit momenteel mogelijk? Zo nee, wat is het alternatief?

Mvg,

Joren
icon

Beste antwoord door Talitha_aisha 8 juni 2017, 14:27

Beste Jorenk,

Wat voor abonnement heb je? Het is bij Stel Samen Stel Bij en Go Unlimited mogelijk om je internet/bellen/smsen uit te zetten of te verlagen. Eventuele andere bundels kun je soms ook uitzetten. Je betaalt dan alsnog een maandelijks bedrag, maar vaak is dat wel aanzienlijk minder dan wat je nu betaalt. Het uitzetten/verlagen van bundels kan via de site of app als je klikt op 'bundels aanpassen'.
Bekijk origineel

4 reacties

Beste Jorenk,
Wat voor abonnement heb je? Het is bij Stel Samen Stel Bij en Go Unlimited mogelijk om je internet/bellen/smsen uit te zetten of te verlagen. Eventuele andere bundels kun je soms ook uitzetten. Je betaalt dan alsnog een maandelijks bedrag, maar vaak is dat wel aanzienlijk minder dan wat je nu betaalt. Het uitzetten/verlagen van bundels kan via de site of app als je klikt op 'bundels aanpassen'.
Ik ben mij hier van bewust. Het probleem echter is dat ik mijn abonnement kan verlagen naar het basistarief (10 euro per maand). Op dit moment heb ik ook nog belminuten en 6GB data voor een aanbiedingsprijs. Ik ben bang dat als ik mijn abonnement aanpas naar 0GB en later weer terug zet naar 6GB ik niet meer gebruik kan maken van de aanbiedingsprijs. Zie de afbeelding hieronder. Ik ga slechts voor 4 maanden naar het buitenland. Ik betaal momenteel 23 euro per maand. Dit wordt 10 euro per maand als ik het verlaag naar geen belminuten en geen data. Ik bespaar daarmee 4 maal 13 euro, dus over de gehele periode 52 euro. Als ik terug kom zit ik zeker nog 10 maanden aan mijn abonnement vast, dus als ik daarna niet meer 6GB voor de aanbiedingsprijs kan krijgen, kost het me uiteindelijk meer geld.
Beste Jorenk,
De korting verloopt inderdaad als je je abonnement helemaal naar het basistarief verlaagt. Je 6 GB kan je daarom beter omzetten naar 1 GB en indien je onbeperkt bellen hebt kun je dit omzetten naar 120 minuten. Heb je al een T-mobile samen groep aangemaakt? Met zo een groep kan je elke maand nog 2,50 korting krijgen op je abonnement, dit helpt ook nog een beetje misschien.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jorenk,

Je hebt op het moment inderdaad een heel scherpe korting! Ik kan dan ook niet garanderen dat je een dergelijke korting krijgt wanneer je het abonnement uit zet en later weer aan. Je ontvangt overigens wel altijd een korting, laten we zeggen als vangnet om je niet het volle pond te laten betalen. Je hoeft dus niet alsnog een bundel te houden, dat is een kleine correctie ten opzichte van het antwoord hierboven. ;)

Als je hier nog meer vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer