Beantwoord

Abonnement prijs plotseling hoger

  • 4 maart 2017
  • 2 reacties
  • 182 Bekeken

Goedemiddag,

Al jaren heb ik een abonnement dat zichzelf verlengd naar mijn volle tevredenheid.
Sinds nu moet ik ipv ronde de € 17,00 € 33,00 betalen??
Wat gaat er mis?
icon

Beste antwoord door Sam- 5 maart 2017, 16:19

Hallo Koefrie,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben, goed dat je dit dus bij ons aankaart.

Ik zie dat Bart je inmiddels al van een reactie heeft voorzien. Zijn antwoord klopt, wanneer je buiten je contractperiode bent komen je kortingen te vervallen. Dit resulteert in de meeste gevallen tot hogere maandkosten. We adviseren daarom altijd om 4 maanden voor het eind van je contract een vernieuwing aan te gaan, zodat je geen periode hebt waarin je geen kortingen ontvangt.

In het systeem zie ik dat je inmiddels een vernieuwing hebt gedaan, verstandig! Je kan meteen gebruik maken van de nieuwe bundels en de daarbij horende voorwaarden. Mocht je naar aanleiding van deze wijziging vragen hebben over je eerstvolgende factuur, dan kan je een kijkje nemen op de factuur uitleg pagina. Ook is er een e-learning beschikbaar die je factuur na een wijziging een stuk duidelijker maakt. Doe er je voordeel mee. ;)

Heb je verder nog vragen of onduidelijkheden? Stel gerust je vraag hier, we helpen je graag verder.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Hoi Koefrie,

Waarschijnlijk is je korting gestopt. Na jouw contractsperiode bij T-Mobile vervalt je korting.
Reputatie 5
Badge +17
Hallo Koefrie,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben, goed dat je dit dus bij ons aankaart.

Ik zie dat Bart je inmiddels al van een reactie heeft voorzien. Zijn antwoord klopt, wanneer je buiten je contractperiode bent komen je kortingen te vervallen. Dit resulteert in de meeste gevallen tot hogere maandkosten. We adviseren daarom altijd om 4 maanden voor het eind van je contract een vernieuwing aan te gaan, zodat je geen periode hebt waarin je geen kortingen ontvangt.

In het systeem zie ik dat je inmiddels een vernieuwing hebt gedaan, verstandig! Je kan meteen gebruik maken van de nieuwe bundels en de daarbij horende voorwaarden. Mocht je naar aanleiding van deze wijziging vragen hebben over je eerstvolgende factuur, dan kan je een kijkje nemen op de factuur uitleg pagina. Ook is er een e-learning beschikbaar die je factuur na een wijziging een stuk duidelijker maakt. Doe er je voordeel mee. ;)

Heb je verder nog vragen of onduidelijkheden? Stel gerust je vraag hier, we helpen je graag verder.

Reageer