Beantwoord

Abonnement uitzetten buiten de EU

• 6 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 180 Bekeken

Ik zit momenteel voor 6 maanden op Curacao. Nu betaal ik nog wel maandelijks mijn normale abonnementskosten terwijl ik geen gebruik maak van mijn internet, bel- of smsdiensten. Kan ik mijn abonnement ook tijdelijk wijzigen of stopzetten?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Rosan 6 oktober 2017, 18:53

Beste Michelle Afhankelijk van welk abonnement zou je hem zo laag als mogelijk kunnen zetten.
Heb je bv Stel Samen en Stel Bij dan kan je je bundels uit zetten en betaal je enkel de 10 euro basis abonnement kosten.
Bij de go abonnementen kan je naar de laagste Go toe.
En bij beide de kosten voor je toestel bundel natuurlijk mocht je een toestel erbij hebben gekozen.

Kijk dus even in My T Mobile wat voor Abonnement je momenteel heb dan kan je beter zien wat de mogelijkheden zijn.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +13
Beste Michelle Afhankelijk van welk abonnement zou je hem zo laag als mogelijk kunnen zetten.
Heb je bv Stel Samen en Stel Bij dan kan je je bundels uit zetten en betaal je enkel de 10 euro basis abonnement kosten.
Bij de go abonnementen kan je naar de laagste Go toe.
En bij beide de kosten voor je toestel bundel natuurlijk mocht je een toestel erbij hebben gekozen.

Kijk dus even in My T Mobile wat voor Abonnement je momenteel heb dan kan je beter zien wat de mogelijkheden zijn.

Reageer