Vraag

Abonnement verlagen?

Reputatie 2
Is het mogelijk om mijn relax te verlagen? Ik heb nu een relax 30 en ik wil graag zo laag mogelijk gaan, ik zie wel dat ik een hoger kan nemen maar niet lager.

Ik wil me abo verlagen omdat ik eind dit jaar al me beltegoed kwijt ben ivm de owzo geweldige actie van Tmobile wat betreft de nieuwe Abonnement.

Dit is de 2 x dat t-mobile met Abonnementen zit te klooien(kost mij aan eind van het jaar alles bij elkaar +500 euro, en dat ik 2 jaar tijd) en ik ga niet wachten op nummertje 3.

15 reacties

Reputatie 5
@MarkDijkstra
Het is niet mogelijk om binnen contractsperiode je Relax 30 '10 bundel te verlagen. Dit is eventueel mogelijk na einddatum van je contract.
Reputatie 5
Is het mogelijk om mijn relax te verlagen? Ik heb nu een relax 30 en ik wil graag zo laag mogelijk gaan, ik zie wel dat ik een hoger kan nemen maar niet lager.

Ik wil me abo verlagen omdat ik eind dit jaar al me beltegoed kwijt ben ivm de owzo geweldige actie van Tmobile wat betreft de nieuwe Abonnement.

Dit is de 2 x dat t-mobile met Abonnementen zit te klooien(kost mij aan eind van het jaar alles bij elkaar +500 euro, en dat ik 2 jaar tijd) en ik ga niet wachten op nummertje 3.
Huh!? Beltegoed kwijt? Ik heb ook een Relax abonnement, en dit blijft gewoon zoals het is. Ook al worden nieuwe contracten niet meer afgesloten voor het Relax-plan. Dus je raakt geen enkele minuut kwijt, zolang je niet overstapt op een andere abonnementsvorm.
@[url=" https:=]MarkDijkstra[/url]
Het is niet mogelijk om binnen contractsperiode je [url=" http:=]Relax 30 '10[/url] bundel te verlagen. Dit is eventueel mogelijk na einddatum van je contract.

Beste Esther,

Ik heb een Relax 25 met Web n Walk standaard en wil ook abo verlagen ivm hoog saldo naar 15 oid. Hoe dit te regelen met behoud van wnw standaard...

Groet,

Marjan
Reputatie 6
@Marjan W

Welkom hier op het T-Mobile Forum!

Na de einddatum van het contract kun je de bundel verlagen. Je kunt hier vinden tot wanneer jouw contract loopt.
Reputatie 1
Ik wil graag mijn flex20 verlagen naar flex15 met behoud van mijn beltegoed..
Kan er een moderator mij helpen.
De einddatum is voorbij.
bij voorbaat dank
rob
Reputatie 7
@robderidder

Ik heb het voor je aangepast naar de flex 15. 🙂
Reputatie 1
bedankt voor de hulp.

@robderidder Ik heb het voor je aangepast naar de flex 15. 🙂
Even kopieer/plak:

Ik wil graag mijn relex35 verlagen naar relex15 met behoud van mijn beltegoed..
Kan er een moderator mij helpen.
De einddatum is voorbij.
bij voorbaat dank
Erik
Reputatie 6
@Erikkie
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb bij deze je Relax bundel omgezet naar de Relax 15'10. Je tegoed zal behouden blijven en je hebt rustig de tijd om dit te verbruiken tegen lagere maandkosten.
Mijn contract periode is afgelopen. Ik wil graag verlagen naar het laagste tarief. Is er een operator die mij kan helpen?

Hartelijk dank!
Reputatie 2
@sjenny

Ik zie in het systeem dat je gebruik maakt van het prijsplan Relax 25 '10. De einddatum van het contract is verstreken daarom heb ik je omgezet naar Relax 15 '10.
@[url=" ?? sjenny-253958 members forum.t-mobile.nl https:>sjenny Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂 Ik zie in het systeem dat je gebruik maakt van het prijsplan

Dank je wel!!
Ook ik wil graag mijn Relax 25 sim only 'verlagen' naar Relax 15 sim only en heb nog aardig wat tegoed staan die ik dus niet wil verliezen
en tevens wil ik ook geen contract met een nieuwe vaste looptijd. Mijn contract periode is al wel (lang) afgelopen.
mvg
Reputatie 6
@AndreasV

Zou je mij een privébericht willen sturen met hierin een akkoord en je persoonlijke gegevens. Dan kan ik je abonnement verlagen 🙂!
@[url=" https:=]Erikkie[/url]

Ik heb bij deze je Relax bundel omgezet naar de Relax 15'10. Je tegoed zal behouden blijven en je hebt rustig de tijd om dit te verbruiken tegen lagere maandkosten.

Helemaal super 🙂 Tnx!

Reageer