Beantwoord

Abonnement verlengen - niet doof vriendelijk in lockdown.

• 15 februari 2021
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

Beste medewerkers van T-Mobile,

Ik werd velen malen gebeld door jullie 06 nummer, die kwam ik erachter. Toen ben ik aan het beetje zat worden, ik probeerde steeds elke keren om opnemen en direct te zeggen: “Ik ben doof, wil graag per berichten bereikbaar” Maar natuurlijk spreek ik niet vloeiende Nederlandse stem zoals de meeste mensen hebben. Dat is ook aan mij gebrek van mijn doof. Ik spreek graag vloeiende in Nederlandse Gebaren Taal. Maar ik kan helaas hier niet snel terug vinden waar ook een alternatief manier kunnen communiceren die per direct zoals telefonisch en niet hoeft mee te wachten. Bijvoorbeeld chatfunctie zou het heel ideaal, maar ik kan hier ook niet vinden. Alleen topic.

Dat maakt me ook heel erg lastig en ingewikkeld om met jullie contact opnemen, zoals de anderen die niet zelf doof is toch ook lastig om contact te opnemen, las ik elders topics, ik heb natuurlijk wel eerst even gezocht met gelijkenis met mijn probleem. Voordat ik een nieuwe topic start. Enige verschil is dat ik niet kan bellen, waardoor ik werd juist door jullie gebeld, ik vermoedelijk dat mijn abonnement is verlopen.

Ik heb eigenlijk heleboel vragen erover nieuwe abonnement, maar vervelend is dat nu in lockdown, anders zou ik naar de winkel gegaan. Zou dat het nog mogelijkheden op de afspraak? Zou echt top zijn, dan graag buurt van Scherpenzeel, dus cá Barneveld - Veenendaal - Ede. 

Want ik heb vragen over om mijn mobiele nummer van prive omzetten naar zakelijk rekening en nog aantallen nummers ook laten toevoegen zodat in 1 rekening is. Dat via hier topic is echter ingewikkeld om alles toelichten en mijn wensen willen voldoenden en duurt al lang. Alleen wat ik begin het irritant te worden dat ik word steeds bijna dagelijks gebeld door jullie. Het lijkt dat met gevoel dat jullie aan het “vinken” en niet naar passie en gevoel te werken, gezien dat ik aantallen keren toch opnemen en probeer wat inspreken maar helaas lukt me niks. 

Groet,

Jochem

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 februari 2021, 07:44

Hallo @Jochem Goudriaan 

In je My T-Mobile account onder instellingen kun je ervoor kiezen om niet gebeld te worden en via berichten hoeft het ook niet.

Alle prijzen die je telefonisch worden aangeboden zijn hetzelfde als op de website. Via de website verlengen/omzetten geeft je meer tijd om alles te controleren en hiermee voorkom je telefonische miscommunicatie.

Overzetten particulier naar zakelijk

Meerdere nummers op één factuur hebben zal denk ik niet lukken maar met de T-Mobile app kan je eenvoudig meerdere gebruikers toevoegen 

Mocht je nog vragen hebben dan kan je ze hier gewoon plaatsen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Jochem Goudriaan 

In je My T-Mobile account onder instellingen kun je ervoor kiezen om niet gebeld te worden en via berichten hoeft het ook niet.

Alle prijzen die je telefonisch worden aangeboden zijn hetzelfde als op de website. Via de website verlengen/omzetten geeft je meer tijd om alles te controleren en hiermee voorkom je telefonische miscommunicatie.

Overzetten particulier naar zakelijk

Meerdere nummers op één factuur hebben zal denk ik niet lukken maar met de T-Mobile app kan je eenvoudig meerdere gebruikers toevoegen 

Mocht je nog vragen hebben dan kan je ze hier gewoon plaatsen.

Dank voor antwoord, Waqgas,

Ik heb voorkeur om face to face te bespreken dan via digitaal, want is ook niet mijn sterkste kant en vertraagt ook communicatie. Het zou fijn als ik kan binnen in de winkel te gaan en afspreken voor dit onderwerp kunnen bespreken, Of iemand van T-Mobile naar me thuis komen om bespreken, zou ook top zijn. 

Dan kan ik al specifieks vragen stellen en direct ook mee kunnen antwoorden mee krijgen. Vooral dat ik zit op de bedrijf, waar 4 collega's ook op werkmobiel en dit keer moet ik elke keer inloggen voor hen, het zou fijnste als alles in 1 logpagina. Volgens mij is zakelijk rekening juist daarvoor bedoelt. 

Groet,

Jochem

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jochem Goudriaan 

Allereerst excuses dat je wordt gebeld, terwijl je dat liever niet hebt. Zoals Waqqas ook aangeeft kun je in je instellingen dit wijzigen en dan wordt je niet meer gebeld. 

Je geeft aan dat je graag in de winkel je abonnement wilt verlengen en omzetten, maar dat is op dit moment niet mogelijk. Vanwege de corona maatregelen is het momenteel niet mogelijk om in de winkel een abonnement af te sluiten of te verlengen. Je zou in dit geval het beste online je opties kunnen bekijken. Ze verschillen qua prijzen niet met de aanbiedingen die telefonisch worden gedaan, dus ook via My T-Mobile kun je precies zien welke aanbiedingen we op dit moment hebben. Mocht je toch iemand willen spreken dan kun je ook een e-mail sturen naar onze zakelijke klantenservice afdeling, Zij kunnen je via e-mail laten weten wat er allemaal mogelijk is met een zakelijk abonnement. 

Ik hoop dat je zo verder komt! Als je nog vragen hebt, laat het weten!

Hi Hajar,

Via internet, lukt niet, omdat ze zeggen dat tevaak cookies omgeleid. Eigenlijk alleen bij T-mobile, ik kon dit topic wel inloggen maar gewoon T-mobile niet meer. Via mobiele telefoon ook niet. Dat vind ik het wel vreemd. 

Hopelijk gaat zometeen winkels weer open, dan ga ik zeker heen.

Bedankt voor tips, blijft vervelende manier om kunnen regelen, via telefonisch zou gemakkelijker zijn maar helaas kan ik het niet.

Groet,

Jochem

Reageer