Beantwoord

Abonnement via belsimpel toch nog gebruik van de app?

• 21 mei 2020
  • 4 reacties
  • 442 Bekeken

Ik wil verlengen met toestel. Het prijsverschil tussen t-mobile en belsimpel is te groot om het via t-mobile zelf te doen. Vraag:

kan ik gebruik blijven maken van de t-mobile app als ik via belsimpel verleng?

kan ik dan ook over 1 jaar weer via de app verlengen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 mei 2020, 11:44

@Poeto 

Je kan gewoon blijven gebruik maken van de app na een verlenging bij Belsimpel.

Belsimpel is gewoon een tussenpartij die je het T-mobile abonnement aanbiedt maar dan met een eigen toestel.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Poeto

Hallo dat kan zeker, je kan verlengen via de app of website bij T-Mobile met een sim only of telefoon abonnement.

Het abonnement wordt gewoon afgesloten met T-Mobile maar het toestel is van Belsimpel.

Ik heb zelf een abonnement via mobiel.nl en kan gewoon verlengen via de T-mobile app.

Dank je voor de snelle reactie. Maar mijn vraag is denk ik niet duidelijk genoeg. 
nu een simonly bij en via t-mobile. Straks dus een abonnement met toestel Via/bij belsimpel. Ik sluit namelijk het abonnement af via belsimpel om een goedkopere prijs voor het toestel te kunnen krijgen. 
maak ik dan straks nog gebruik van de t-mobile app voor het regelen van dingen?

kan ik na 1 jaar verlengen via t-mobile of zit ik dan bij belsimpel?

gr,

poeto

Reputatie 7
Badge +17

@Poeto 

Je kan gewoon blijven gebruik maken van de app na een verlenging bij Belsimpel.

Belsimpel is gewoon een tussenpartij die je het T-mobile abonnement aanbiedt maar dan met een eigen toestel.

Reputatie 7
Badge +18

@Poeto Kopen via BelSimpel of Mobiel.nl heeft soms nog een voordeel: Als je het toestel koopt i.c.m. met een Unlimited bundel krijg je soms extra voordeel op het toestel. Je kunt met een Go abonnement na 1 maand al weer naar beneden bijstellen als je niet zoveel data verbruikt.

Reageer