Beantwoord

Abonnement voor 1 maand aanpassen

• 17 september 2017
  • 1 reactie
  • 240 Bekeken

Ik ben op dit moment in Amerika voor ongeveer 4 weken. Kan ik voor die periode een ander abonnement krijgen? Een collega heeft zijn abonnement ook kunnen aanpassen. Hij heeft nu een onbeperkt bellen en 5 gb internet bij T-Mobile.
Is dat voor mij ook mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Alex de vroome
icon

Beste antwoord door Hajar 18 september 2017, 16:37

Hi Alex,

Je maakt op dit moment gebruik van het Stel Samen & Stel Bij abonnement die nog tot 20-04-2018 loopt. Met dit abonnement is het niet mogelijk om over te stappen naar een Go Unlimited USA abonnement. Ik neem aan dat je collega een Go abonnement heeft en dus kon hij deze wel aanpassen. Je kan straks in de VS een Travel & Surf pas aanschaffen als je gebruik wilt maken van internet. Op deze pagina lees je er meer over.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Alex,

Je maakt op dit moment gebruik van het Stel Samen & Stel Bij abonnement die nog tot 20-04-2018 loopt. Met dit abonnement is het niet mogelijk om over te stappen naar een Go Unlimited USA abonnement. Ik neem aan dat je collega een Go abonnement heeft en dus kon hij deze wel aanpassen. Je kan straks in de VS een Travel & Surf pas aanschaffen als je gebruik wilt maken van internet. Op deze pagina lees je er meer over.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Reageer