Beantwoord

Abonnement wijzigen

• 9 januari 2017
  • 3 reacties
  • 526 Bekeken

Als ik een abbonement heb met een telefoon in het pakket kan het wijzigen voor een andere abbonement met een andere telefoon ?
icon

Beste antwoord door David 9 januari 2017, 16:27

Hi Ft66,

Het klinkt alsof je gewoon een heel nieuw abonnement wilt? 😉 Zou je kunnen aangeven waarom je dit precies wilt?

In ons systeem zie ik dat jouw huidige contract op 16 september 2016 is ingegaan en nog tot 15 september 2018 loopt. Het is dan ook op dit moment eigenlijk niet mogelijk een wijziging/verlenging door te voeren. Daarnaast zou ik in jouw geval dan ook geen Early Renewal aanraden, omdat je dan nog tot september 2020 aan een nieuw toestel en abonnement vast zit. Misschien is het handig als je aangeeft waarom je dit precies wilt, want je hebt ook al het nieuwste prijsplan. Is er misschien een bundel die je zou willen of iets anders?

Ik hoor graag van je wat de precieze reden is, want dan kunnen we je gerichter verder helpen bij jouw vraag! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ft66,

Het klinkt alsof je gewoon een heel nieuw abonnement wilt? 😉 Zou je kunnen aangeven waarom je dit precies wilt?

In ons systeem zie ik dat jouw huidige contract op 16 september 2016 is ingegaan en nog tot 15 september 2018 loopt. Het is dan ook op dit moment eigenlijk niet mogelijk een wijziging/verlenging door te voeren. Daarnaast zou ik in jouw geval dan ook geen Early Renewal aanraden, omdat je dan nog tot september 2020 aan een nieuw toestel en abonnement vast zit. Misschien is het handig als je aangeeft waarom je dit precies wilt, want je hebt ook al het nieuwste prijsplan. Is er misschien een bundel die je zou willen of iets anders?

Ik hoor graag van je wat de precieze reden is, want dan kunnen we je gerichter verder helpen bij jouw vraag! 🙂
Omdat me huidige telefoon die bij het abbonoment kapot is gegaan/ niet tevreden met he toestel en het laten maken kost me iets te veel daarom wil ik graag een andere toestel
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ft66,

Dat maakt het geheel in ieder geval al duidelijker!

Als je het toestel echt niet wilt laten repareren, dan heb je in dat geval 2 alternatieven: een los toestel aanschaffen en het abonnement gewoon verder gebruiken óf toch die Early Renewal waar ik het in mijn eerste bericht over had.

Mocht je een los toestel aanschaffen, dan verandert dit verder niets aan jouw maandelijkse kosten, omdat je een telefoon op afbetaling hebt gekocht. Bij een Early Renewal krijg je direct (mits op voorraad) een nieuwe telefoon. Het huidige abonnement loopt dan gewoon door tot einde van je contract (15 september 2018). Daarna gaat pas het nieuwe contract in. Dit was ook waarom ik mijn vraagtekens hierbij had, want dat zou betekenen dat je nog tot september 2020 met dezelfde telefoon moet doen. Een behoorlijke tijd dus!

Uiteindelijk is de keuze natuurlijk aan jou, dus denk er even over na en mochten wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer