Beantwoord

Abonnement wijzigen verblijf buiten de EU

• 20 januari 2021
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

Hoi! Ik verblijf voor langere tijd buiten Europa en ik wil daarom mijn abonnement wijzigen omdat ik niet gebruik kan maken van Internet of bellen. Ik kan niet bellen naar de klantenservice omdat dit erg duur is buiten de EU en als ik online probeer te wijzigen dan kan ik alleen maar bijkopen. Mijn abonnement loopt sowieso af in April. Kan iemand mij helpen? Groet, Beau

icon

Beste antwoord door Hajar 21 januari 2021, 12:13

Hi @BeauduB2021 

Ik denk graag met je mee! Ik zie dat je momenteel een databundel van 10GB hebt, je kan ervoor kiezen om je bundel te verlagen naar 1GB dan zijn de kosten lager. Dat kan je zelf wijzigen via My T-Mobile> Abonnement & Instellingen> Abonnement en bundels wijzigen. Mocht je je abonnement eerder willen stoppen dan kan je ervoor kiezen om je abonnement af te kopen. Houdt er rekening mee dat er een maand opzegtermijn is en dat je een afkoopsom moet betalen. 

Mocht je daar interesse in hebben, laat het mij dan weten! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @BeauduB2021 

Ik denk graag met je mee! Ik zie dat je momenteel een databundel van 10GB hebt, je kan ervoor kiezen om je bundel te verlagen naar 1GB dan zijn de kosten lager. Dat kan je zelf wijzigen via My T-Mobile> Abonnement & Instellingen> Abonnement en bundels wijzigen. Mocht je je abonnement eerder willen stoppen dan kan je ervoor kiezen om je abonnement af te kopen. Houdt er rekening mee dat er een maand opzegtermijn is en dat je een afkoopsom moet betalen. 

Mocht je daar interesse in hebben, laat het mij dan weten! 

Reageer