Beantwoord

Abonnementskosten in app TMobile

• 5 januari 2017
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Beste,

Ik heb mijn abonnement verlengd vorig jaar icm.de toenmalige actie. Ik zou 38 euro gaan betalen voor onbeperkt bellen, 6gig internet en de Samsung s6 edge.
Hoe kan het dan zijn dat er in de My Tmobile app wordt gesproken over een bedrag van 54 euro?

Ik hoor graag!
icon

Beste antwoord door Hajar 6 januari 2017, 11:58

Hi Michel,

Goed dat je aan de bel trekt. Ik zie dat je jouw abonnement op 11-09-2016 je abonnement hebt verlengd via Typhone. Je abonnement is ingegaan op 13/12 en ik zie inderdaad dat je abonnementskosten hoger zijn dan €38. Zou je mij jouw contract via e-mail kunnen sturen? Dan kan ik controleren welke kortingen er zijn afgesproken. Ik stuur je mijn e-mailadres via privébericht en zie jouw e-mail graag tegemoet!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Michel,

Goed dat je aan de bel trekt. Ik zie dat je jouw abonnement op 11-09-2016 je abonnement hebt verlengd via Typhone. Je abonnement is ingegaan op 13/12 en ik zie inderdaad dat je abonnementskosten hoger zijn dan €38. Zou je mij jouw contract via e-mail kunnen sturen? Dan kan ik controleren welke kortingen er zijn afgesproken. Ik stuur je mijn e-mailadres via privébericht en zie jouw e-mail graag tegemoet!

Reageer