Beantwoord

Account T-Mobile activeren lukt niet geen SMS

• 19 februari 2021
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Hoi, sinds vanochtend is mijn 06 nummer omgezet naar T-Mobile, nu wil ik mijn account omzetten zodat ik E-Sim kan activeren echter komt er geen sms binnen (email knop werkt overigens ook niet...)

Het nummer zelf is goed omgezet en actief (getest om er toe te bellen en zelf een sms sturen naar het nummer werkt ook)

Edit kan gelockt worden

icon

Beste antwoord door LightStar85 22 februari 2021, 08:06

Hi @LightStar85 

Is het inmiddels gelukt? En anders kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum., volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je simkaartnummer? Dan kijk ik graag met je mee!

Hoi Hajar,

Ik ben inmiddels in een T-mobile shop geweest gezien niets het zaterdag meer deed.. maar het is nu opgelost.

Bekijk origineel

3 reacties

Kan nog niet helemaal dicht, het account deel is gelukt, heb een E-Sim besteld en geactiveerd via de site, alleen veranderd het simkaart nummer niet binnen mijn persoonelijke omgeving en het netwerk wordt niet actief.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @LightStar85 

Is het inmiddels gelukt? En anders kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum., volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je simkaartnummer? Dan kijk ik graag met je mee!

Hi @LightStar85 

Hoi Hajar,

Ik ben inmiddels in een T-mobile shop geweest gezien niets het zaterdag meer deed.. maar het is nu opgelost.

Reageer