Vraag

activatie simkaart

  • 24 mei 2020
  • 2 reacties
  • 269 Bekeken

Hallo, 

Vandaag ben ik bij de T-mobile winkel geweest om mijn nieuwe simkaart te laten activeren. Ik heb mijn oude simkaart niet meer dus ik kon dit niet zelf. 
Bij thuis komst heb ik mijn telefoon opnieuw opgestart met de gedachte dat ik daarna mijn simkaart gewoon kon gebruiken. 
Helaas geeft mijn telefoon nog steeds aan geen service te hebben. Ik kan niet bellen, sms-en of gebruik maken van internet zonder wifi. 
Als ik via mijn T-mobile kijk, zie ik ook alleen nog mijn oude, geblokkeerde simkaart staan. 

Wat moet ik nu doen? 


 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Bel morgen (met een andere telefoon) even de klantenservice, dat werkt het snelst. Of wacht tot een moderator je hier helpt.

Reputatie 6
Badge +5

Hi @c.bisschops 

Goed dat je aan de bel trekt, wel zo belangrijk dat het allemaal werkt! :smile: Ik zie dat je intussen al bent geholpen door een van mijn collega’s, werkt alles nu weer? Ik hoor het graag van je.

Reageer