Vraag

Afkopen abonnement

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Kan ik mijn abbo afbetalen ? En hoeveel zal dit kosten, ik wil een nieuwe toestel ik blijf wel gewoon bij t-mobile,

4 reacties

Reputatie 4
Badge +11
Misschien kun je met Deze link wat mee

https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/2851/vervroegd-verlengen-particulier-abonnement
Reputatie 7
Badge +17
Hi ,

Ik heb je gebruikersnaam gewijzigd omdat het niet de bedoeling is om je 06 nummer te gebruiken.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je abonnement nog tot 04-09-2018 loopt. Je kan ervoor kiezen om los toestel te kopen in onze webshop of winkel. Of je kan voor een Early Renewal gaan zoals Jan ook aangeeft. Je sluit dan een verlenging af voor in de toekomst, die gaat dan in wanneer je huidige abonnement is afgelopen. Je ontvangt het toestel wel gelijk al. Bekijk deze pagina voor meer informatie.

Je kan ook het abonnement afkopen, dan dien je de resterende maandkosten in één keer te betalen. Je kan daarna een nieuw abonnement afsluiten.

Denk er maar even over na en als je nog vragen hebt, laat het mij weten. 😉
Hej Hajar

Sorry voor me telefoon nummer, dankjewel voor je reactie, ik wil eigenlijk mijn abbonnemet afkopen, moet ik dan ook mijn toestel betalen of alleen maandkosten?ik betaal ongeveer 60 euro komen daar op ook nog kosten of moet ik alleen die 60 euro betalen zodat ik een nieuwe abonnement kan afsluiten ? En kan ik dan mijn eigen telefoon behouden ?🤗
Reputatie 6
Badge +13
Vervroegd verlengen kost 71 euro en dat is dus geen afkopen van je abonnement.
Je oude abonnement blijft lopen en het nieuwe start pas nadat je oude is afgelopen.
In jouw geval moet je dan dus met je nieuwe toestel zeker 3 jaar doen want je kan pas weer 4 maanden voor 4/09/2020 verlengen.
(Als je een early renewel doet dus)

Koop je je abonnement af (wat nog ongeveer 15 maanden loopt) dan zul je 15 keer het maand bedrag wat je nu betaald min korting als afkoop bedrag krijgen.
Dat bedrag kan dus oplopen tot best flink aangezien jouw abonnement nog een lange tijd loopt.
En ja ook de toestel kosten moet je betalen het toestel heb je tenslotte in huis.

Reageer