Beantwoord

Allerbeste 5G Smartphone?

• 5 september 2020
  • 10 reacties
  • 466 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo allemaal,

Wat is nu momenteel, anno 05-09-2020, de allerbeste 5G smartphone, in het assortiment van T-Mobile: '’ https://www.t-mobile.nl/shop/alle-telefoons/ '’? Ongeacht het abonnement en de prijs? Want vroeger hoorde je altijd iedereen vooral over Apple en Samsung, maar is dit vandaag de dag nog altijd zo? Aangezien T-Mobile zoveel meer merken verkoopt; Apple, Samsung, Oppo, OnePlus, Sony, Huawei en Alcatel?

Alvast bedankt voor jullie mogelijke reacties,

icon

Beste antwoord door Doornekamp33 5 september 2020, 18:18

Welke de beste is is voor iedereen anders, wil je IOS of Android.

IOS moet je bij Apple zijn, voor normale taken zijn ze allemaal even goed werkbaar, echte zwaren taken kunnen ze ook allemaal aan, maar hebben die al 5G?

Android heb ik maar 1 voor mijzelf goed antwoord op, de toestellen met Android One en dan het liefst een redelijke middenklasse soc of beter.

Dus zeker geen Samsung of Sony, teveel bloatware die niet te verwijderen is.

Ook Geen Huawei,  geen Play store meer als je pech hebt, met dank aan Trump.

Maar welke nu wel de beste is, blijft persoonlijk, sommigen willen de duurste en denken dat dat de beste is, de beste is degene die de taken kan uitvoeren die jij wil en zo lang mogelijk bijgewerkt word met (security) updates/upgrades.

Bekijk origineel

10 reacties

Welke de beste is is voor iedereen anders, wil je IOS of Android.

IOS moet je bij Apple zijn, voor normale taken zijn ze allemaal even goed werkbaar, echte zwaren taken kunnen ze ook allemaal aan, maar hebben die al 5G?

Android heb ik maar 1 voor mijzelf goed antwoord op, de toestellen met Android One en dan het liefst een redelijke middenklasse soc of beter.

Dus zeker geen Samsung of Sony, teveel bloatware die niet te verwijderen is.

Ook Geen Huawei,  geen Play store meer als je pech hebt, met dank aan Trump.

Maar welke nu wel de beste is, blijft persoonlijk, sommigen willen de duurste en denken dat dat de beste is, de beste is degene die de taken kan uitvoeren die jij wil en zo lang mogelijk bijgewerkt word met (security) updates/upgrades.

Reputatie 5
Badge +4

Bij Apple is 5G beschikbaar vanaf de iPhone 12 die volgende maand wordt verwacht.

Bedankt voor jullie reacties tot dusver,

Doornekamp33, Ik heb over Android One gelezen en dat ziet er inderdaad ook heel goed uit. Welke 5G Smartphone, uit het T-Mobile assortiment, lijkt jou hierin persoonlijk de allerbeste keuze?

Reputatie 7
Badge +11

Ik wacht in spanning op meer informatie over de iPhone 12. Begreep dat de release vertraging heeft opgelopen, dus ik wacht de ontwikkelingen in spanning af. 🤔

Zitten zo te zien bij de 5G toestellen geen Android One modellen bij, enige die mij aanspreken zijn de Oppo en Oneplus modellen, die launcher schil is nog wel te behappen en ze leveren weinig onnodige bloatware mee.

En ja welke is de beste, dat ligt geheel aan wat je ermee wilt en hoe lang ze hem blijven ondersteunen in de toekomst, is bij beide merken wel goed op orde op dit moment.

Reputatie 5
Badge +4

Ik wacht in spanning op meer informatie over de iPhone 12. Begreep dat de release vertraging heeft opgelopen, dus ik wacht de ontwikkelingen in spanning af. 🤔

Ik wacht ook op de iPhone 12. Waar eerdere jaren in september een nieuw model verscheen, zijn nu de laatste geruchten dat de 6,1 inch 12 Max en de 12 Pro in de week van 12 oktober verschijnen en de 5,4 inch 12 en de 6,7 inch Pro Max modellen in november.

Reputatie 7
Badge +18

Die "Samsung schil" vind ik juist fijner dan bij andere telefoons. Je hebt meer en handige functies. Wat betreft die bloatware het meeste kan je gewoon uitschakelen en al het andere dat niet kan worden uitgeschakeld prop je gewoon allemaal samen in één map waar je niet meer naar terug kijkt en je hebt een prima telefoon. Bovendien vind ik de design van startscherm, apps etc ook een stuk mooier, maar goed iedereen zijn eigen smaak 👍

Is maar wat je gewend bent, ik krijg de kriebels van al die Samsung meuk, net als de Huawei meuk overigens die ik nu heb, maar gebruik een alternatieve launcher waarbij ik een hoop kan verbergen.

Lekkerste vond ik eerst Motorola toen het nog van Google was later de Nokia, nadeel is dat hun BT verbinding brak is, zowel de 6 als de 6.1 die ik heb (gehad) daarom voor Huawei gekozen, volgende word gewoon een Nokia nu ze dat onder controle hebben.

Reputatie 7
Badge +18

Wij hebben hier 2x een Motorola Moto X play, ik vind ze echt helemaal niks voor mij. Ze zijn gewoon helemaal kaal met niks extra's, je kan het vergelijken met een schone installatie van Windows waar helemaal niks op staat behalve de standaard dingen.

Vind ik juist heerlijk, geen tot weinig meuk waar je niks mee doet, en alles wat je wel wilt gebruiken of hebben is via de Play store te vinden, en ik betaal graag iets extra’s voor een App die ik wil gebruiken dan teveel voor een toestel waar Apps op staan die je niet wilt en ook nog eens niet te verwijderen zijn, is allemaal betaald door de App makers aan Samsung om het te installeren, reclame dus.

Reageer