Beantwoord

Alternatief voor MB-verdeler?

Reputatie 1
Hallo! Ik heb jaren een Stel-samen-en-stel-bij abo in m'n telefoon gehad met een MB-verdeler in een tablet. BIj contractverlenging moest ik van Stel-samen (niet meer leverbaar) overstappen naar een GO-abonnement. Maar daar kan geen MB-verdeler meer bij. Klopt dat? Zo ja, wat is dan het goedkoopste alternatief bij T-Mobile voor m'n tablet? Het gaat mij om weinig data (alleen voor gevallen dat ik even geen wifi heb; ca. 500 MB per maand). Maar GO-abo 1GB (€ 14) vind ik nogal prijzig, zelfs met Klantvoordeel (dan € 11,50 per maand). Heeft T-Mobile nog een ander alternatief?
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 januari 2019, 15:04

Hoi CriJoh,

Ik kan me goed voorstellen dat je ervan baalt dat de MB-verdelers niet meer mogelijk zijn, maar daar moet ik eerlijk op zeggen dat ik daar geen soortgelijke oplossing voor heb. Je komt dan inderdaad toch uit op de normale, laagste abonnementen voor een tablet. Wat je nog wel even kunt doen, is met mijn sales collega's bellen. Voor nieuwe abonnementen is dat: 0800-7123. Wellicht kunnen zij nog op een andere manier met jou meedenken!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Ik had het zelfde probleem. Ik heb bij lebara simonly een abonnement van 10€ afgesloten. Dan krijg je 5gb. Het is eigenlijk een telefoon abonnement maar je kunt de sim gewoon in je tablet stoppen.
Reputatie 1
Hoi Stefan, bedankt voor je reactie + tip! Ik blijf het liefst bij T-Mobile en op zich zie ik daar wel een alternatief dat overeenkomt met jouw Lebara-oplossing. Ik heb namelijk momenteel een smartphone GO-abo, dus als ik er een T-mobile tablet-abo bij neem, levert dat 2x € 2,50 = € 5 Klantvoordeel op + extra data. Zo bekeken komt GO-tablet 1GB dan netto voor mij uit op € 14 -/- € 5 = € 9, waarbij 1GB dan uitgebreid wordt naar 3 GB. Dat is dus niet duurder dan jouw Lebara-oplossing en 3GB is voor mij meer dan genoeg. Ik echter benieuwd of het toch nog goedkoper kan. Want nu opeens genoodzaakt zijn om een extra tablet-abo te nemen van netto 9 of 10 euro per maand, terwijl de MB-verdeler helemaal gratis was, dat blijft balen. Iemand nog een ander idee? Moderator misschien?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi CriJoh,

Ik kan me goed voorstellen dat je ervan baalt dat de MB-verdelers niet meer mogelijk zijn, maar daar moet ik eerlijk op zeggen dat ik daar geen soortgelijke oplossing voor heb. Je komt dan inderdaad toch uit op de normale, laagste abonnementen voor een tablet. Wat je nog wel even kunt doen, is met mijn sales collega's bellen. Voor nieuwe abonnementen is dat: 0800-7123. Wellicht kunnen zij nog op een andere manier met jou meedenken!

Reageer