Beantwoord

Altijd EU Internet dataverbruik

• 29 april 2017
  • 1 reactie
  • 859 Bekeken

Ik krijg een melding dat ik het maximum aantal Mb heb gebruikt voor EU internet, terwijl mijn telefoon aangeeft dat ik maar 450 Mb heb gebruikt.
Waarom is dat, het zou toch 1 Gb moeten zijn?
icon

Beste antwoord door Muberra 2 mei 2017, 17:12

Hoi Lforro,

Ik ga je meer uitleg geven! :D

Heb je vaker dit gehad? De verbruikstatus van jouw telefoon is niet altijd even betrouwbaar, omdat die vaak uit zichzelf gereset kan worden, zonder dat je het doorhebt. Dit kan bijvoorbeeld ook gebeuren na een automatische update. Wij registreren altijd alleen de MB's die jij ook daadwerkelijk verbruikt. In verband met de privacywetgeving kunnen wij niet inzien waar jouw dataverkeer inhoudelijk voor wordt gebruikt. Voor meer informatie over dataverbruik en hele handige tips & tricks wil ik je graag adviseren om te kijken in dit speciale topic. Zo kan je het zelf goed in de gaten houden.

Als je meer vragen hebt, dan hoor ik het graag van je!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Lforro,

Ik ga je meer uitleg geven! :D

Heb je vaker dit gehad? De verbruikstatus van jouw telefoon is niet altijd even betrouwbaar, omdat die vaak uit zichzelf gereset kan worden, zonder dat je het doorhebt. Dit kan bijvoorbeeld ook gebeuren na een automatische update. Wij registreren altijd alleen de MB's die jij ook daadwerkelijk verbruikt. In verband met de privacywetgeving kunnen wij niet inzien waar jouw dataverkeer inhoudelijk voor wordt gebruikt. Voor meer informatie over dataverbruik en hele handige tips & tricks wil ik je graag adviseren om te kijken in dit speciale topic. Zo kan je het zelf goed in de gaten houden.

Als je meer vragen hebt, dan hoor ik het graag van je!