Beantwoord

Ander abonnement met korting

  • 11 juli 2019
  • 5 reacties
  • 776 Bekeken

Betaal te veel heb n abonnement afgesloten bij t-mobile zelf en had het beste zijde ze 18 euro voor 5 gig.
maar nu blijkt dat bij belsimpel ik een t-mobile abonnement kan afsluiten van 7 gig voor 15,00 euro ik gebeld kunnen er niets aan doen wat n waardeloos bedrijf heb nu al weer spijt dat ik met ze in zee ben gegaan. Terwijl ik dit bericht schrijf ben ik aan het bellen met t-mobile vraag hoe ik n klacht in kan dienen eb ze laten je gewoon hangen na 15 miniten heb ik opgehangen
Wat n schijt bedrijf.
icon

Beste antwoord door David 12 juli 2019, 09:22

Hoi @m_schuit,

Ik begrijp dat je gefrustreerd bent, maar ik wil je wel vragen om je toon naar andere mede-klanten (als ook naar collega's), die je proberen te helpen, aan te passen. Zoals ook in de huisregels te lezen is gaan we hier op de Community respectvol met elkaar om, dus ik reken hierin ook op je medewerking.

Ik heb gelijk jouw contract erbij gepakt en zie dat deze op 22 mei is afgesloten in de T-Shop en daar betaal je €18,51 per maand voor (5GB en onbeperkt bellen). Ik weet niet welke prijzen Belsimpel op dat moment hanteerde, maar ik zie voor eenzelfde soort abonnement bij Belsimpel op dit moment een prijskaartje van €21,- hangen. CrisTien gaf het hier ook al terecht aan, dat je met Klantvoordeel in aanmerking kunt komen voor extra voordelen, als er meerdere abonnementen op jouw adres zijn. Je krijgt dan nog (bij één ander mobiel abonnement op jouw adres) €2,50 extra korting en 2 GB extra. Als dit andere abonnement Go Unlimited is én jij je abonnement aanpast naar Go Unlimited (wat ook gewoon binnen jouw contract kan), dan ontvang je €6,50 per Unlimited abonnement aan extra korting. In dat geval zou ik ongeveer uit kunnen komen bij de €15,- die jij hebt gezien, maar dat zou in dit geval dus niet kloppen, omdat het niet om Unlimited gaat maar om 5 GB en daarbij ontvang je geen €6,50 korting Klantvoordeel. Heb je misschien een screenshot van de deal van Belsimpel, waarin te zien is om welk abonnement het gaat en hoe de prijs is opgebouwd? Dan kunnen we het hopelijk nog wat specifieker toelichten.

Voor wat betreft het bereik: Je kunt via onze dekkingskaart een melding maken van de verminderde netwerkervaring. Onze netwerkspecialisten gaan dan onderzoeken wat er precies aan de hand is en als blijkt dat het inderdaad misgaat, dan zullen zij een oplossing bieden. Doorgaans pakken ze deze meldingen snel op, dus ik raad dan ook aan om de melding spoedig in te dienen, dan heb je snel duidelijkheid.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we dat van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @m_schuit Die 7gig voor €15,- bij Belsimpel krijg je alleen met klantvoordeel.
En verrassing TM is dus niet zo’n (schijt bedrijf) want die krijg je hier ook, mits er meer TM abonnementen op jouw adres zijn.🤣👍🏻

Je moet alleen het klantvoordeel even koppelen in je account.
Je kan hier lezen hoe het in zijn werk gaat
Heb je geen recht op klantvoordeel krijg je het ook niet via ‘Belsimpel’
Zo simpel is dat!
Kom je er niet helemaal uit? vraag gerust, er is altijd wel iemand die je de juiste weg kan wijzen.

Groetjes en fijne avond.
het is wel n schijt bedrijf want ik wilde naar dat andere abonnement maar dat was contract breuk zij zo'n muts.
En ik heb nog slecht bereik waar ik woon ook dus ik ga bellen om heel het contract op te zeggen.
en wie ben jij helemaal
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @m_schuit,

Ik begrijp dat je gefrustreerd bent, maar ik wil je wel vragen om je toon naar andere mede-klanten (als ook naar collega's), die je proberen te helpen, aan te passen. Zoals ook in de huisregels te lezen is gaan we hier op de Community respectvol met elkaar om, dus ik reken hierin ook op je medewerking.

Ik heb gelijk jouw contract erbij gepakt en zie dat deze op 22 mei is afgesloten in de T-Shop en daar betaal je €18,51 per maand voor (5GB en onbeperkt bellen). Ik weet niet welke prijzen Belsimpel op dat moment hanteerde, maar ik zie voor eenzelfde soort abonnement bij Belsimpel op dit moment een prijskaartje van €21,- hangen. CrisTien gaf het hier ook al terecht aan, dat je met Klantvoordeel in aanmerking kunt komen voor extra voordelen, als er meerdere abonnementen op jouw adres zijn. Je krijgt dan nog (bij één ander mobiel abonnement op jouw adres) €2,50 extra korting en 2 GB extra. Als dit andere abonnement Go Unlimited is én jij je abonnement aanpast naar Go Unlimited (wat ook gewoon binnen jouw contract kan), dan ontvang je €6,50 per Unlimited abonnement aan extra korting. In dat geval zou ik ongeveer uit kunnen komen bij de €15,- die jij hebt gezien, maar dat zou in dit geval dus niet kloppen, omdat het niet om Unlimited gaat maar om 5 GB en daarbij ontvang je geen €6,50 korting Klantvoordeel. Heb je misschien een screenshot van de deal van Belsimpel, waarin te zien is om welk abonnement het gaat en hoe de prijs is opgebouwd? Dan kunnen we het hopelijk nog wat specifieker toelichten.

Voor wat betreft het bereik: Je kunt via onze dekkingskaart een melding maken van de verminderde netwerkervaring. Onze netwerkspecialisten gaan dan onderzoeken wat er precies aan de hand is en als blijkt dat het inderdaad misgaat, dan zullen zij een oplossing bieden. Doorgaans pakken ze deze meldingen snel op, dus ik raad dan ook aan om de melding spoedig in te dienen, dan heb je snel duidelijkheid.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we dat van je!
Reputatie 6
Badge +11
het is wel n schijt bedrijf want ik wilde naar dat andere abonnement maar dat was contract breuk zij zo'n muts.
En ik heb nog slecht bereik waar ik woon ook dus ik ga bellen om heel het contract op te zeggen.
en wie ben jij helemaal

Er reageren hier voornamelijk andere medeklanten, ik ben er ook zo 1. Je kan wel van een contract af, maar dan betaal je een boete voor de resterende periode (tot 1 of 2 jaar), zo zit het moderne leven nou eenmaal in elkaar. Alleen als er aantoonbaar geen bereik is op jouw woonadres kun je er zonder boete vanaf.

Belsimpel levert abonnementen die gebruik maken van het T-Mobile netwerk, dus kwa bereik zal er niets veranderen. Verder zullen andere voorwaarden minder zijn bij Belsimpel (buitenland opties enz, weet ik verder niet), dat zul je zelf moeten uitzoeken wat voor jouw belangrijk is.
Ik heb niemand uitgescholden als alleen het bedrijf dus je opmerking van respect voor andere mede klanten slaat echt nergens op .
En wie ben jij om mij daar op te wijzen wijsneus.

groetjes.

ik heb trouwens heel slecht bereik en delen van het gesprek vallen weg.

Reageer