Beantwoord

Annuleren abonnement

• 26 mei 2019
  • 6 reacties
  • 1036 Bekeken

Vandaag heb ik per ongeluk mijn abonnement opgezegd terwijl ik nog even wilde nadenken om te verlengen. Is het mogelijk om het te annuleren zodat ik nog bedenk tijd heb?
icon

Beste antwoord door Hajar 27 mei 2019, 11:40

Hi Voermans,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat mijn vriendelijke collega jou heeft verder geholpen. Je opzegging is geannuleerd en je kan nu weer verlengen als je wilt. Heb je een mooi toestel op het oog?

Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag! 😊
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Ben blij dat je nog bij ons wilt blijven! 😊
Hartstikke bedankt voor het annuleren van mijn account.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Voermans,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat mijn vriendelijke collega jou heeft verder geholpen. Je opzegging is geannuleerd en je kan nu weer verlengen als je wilt. Heb je een mooi toestel op het oog?

Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag! 😊
Reputatie 7
Badge +18
Beste @VoermansF

Als je snel contact wilt is (gratis) bellen of chatten via de T-Mobile website het snelst, hier vind je de contactpagina.

Dit is een klant community waarbij klanten elkaar en moderators meehelpen waar nodig en mijn ervaring is dat de moderators snel reageren als het nodig is en zeer vriendelijk en hulpvaardig zijn. Ook in het weekend is er altijd minimaal 1 moderator actief.

Groet, Folkert
Reputatie 6
Als die "jullie" die jij bedoelt dit lezen zal dat ongetwijfeld wel kunnen, maar even bellen met de klantenservice is misschien wel sneller, de mods zijn hier niet zo snel ervaar ik.
Is het mogelijk dat jullie het voor mij gaan anuleren?

Reageer