Als ik wil verlengen ben ik nu verplicht 150 minuten en 500mb te kiezen wat mij dus extra geld per maand gaat kosten terwijl ik de grotere bundels niet nodig heb. Jammer dat jullie vaste klanten niet echt belonen met scherpe prijzen.
Met vr. groet, Folkert
Beste antwoord door David
Het klopt inderdaad dat we nu als minimale bundels bij Basis Sim 150 belminuten en 500 MB hebben. Dit is inderdaad een verhoging van jouw bundels, maar geen flinke sprong in de kosten! Je betaalt op dit moment €9,44 per maand voor 100 SMS, 50 minuten en 250 MB. Als je over zou gaan op 100 SMS, 150 minuten en 500 MB betaal je slechts €0,56 meer dan je nu betaalt, namelijk €10,- precies. Daarnaast zie ik dat je nog geen lid bent van T-Mobile Samen. Hierbij kun je met maximaal 6 groepsleden gratis onderling bellen én krijg je een maandelijkse korting. In jouw geval zou dit bijvoorbeeld €2,50 korting kunnen zijn. Die kun je dus ook nog van die €10,- halen. :)
Ik zie overigens ook dat je hier vanmiddag contact over hebt gehad met mijn collega Cynthia. Zij heeft je ook uitleg gegeven over PrePaid. Je kunt dan inderdaad gewoon gebruikmaken van 4G met een maximumsnelheid van 15/3 Mbps.
Hopelijk heb ik je zo wat meer informatie kunnen geven over de mogelijkheden! Als we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag natuurlijk!