Beantwoord

Basis Sim heeft geen 50 minuten en 250mb bundel meer

• 4 april 2017
  • 5 reacties
  • 437 Bekeken

Reputatie 7
Badge +18
Beste T-Mobile, op dit moment heb ik bijna 2 jaar lang een Basis simonly met 50 minuten en 250mb data.
Als ik wil verlengen ben ik nu verplicht 150 minuten en 500mb te kiezen wat mij dus extra geld per maand gaat kosten terwijl ik de grotere bundels niet nodig heb. Jammer dat jullie vaste klanten niet echt belonen met scherpe prijzen.

Met vr. groet, Folkert
icon

Beste antwoord door David 4 april 2017, 15:55

Hey Folkert,

Het klopt inderdaad dat we nu als minimale bundels bij Basis Sim 150 belminuten en 500 MB hebben. Dit is inderdaad een verhoging van jouw bundels, maar geen flinke sprong in de kosten! Je betaalt op dit moment €9,44 per maand voor 100 SMS, 50 minuten en 250 MB. Als je over zou gaan op 100 SMS, 150 minuten en 500 MB betaal je slechts €0,56 meer dan je nu betaalt, namelijk €10,- precies. Daarnaast zie ik dat je nog geen lid bent van T-Mobile Samen. Hierbij kun je met maximaal 6 groepsleden gratis onderling bellen én krijg je een maandelijkse korting. In jouw geval zou dit bijvoorbeeld €2,50 korting kunnen zijn. Die kun je dus ook nog van die €10,- halen. :)

Ik zie overigens ook dat je hier vanmiddag contact over hebt gehad met mijn collega Cynthia. Zij heeft je ook uitleg gegeven over PrePaid. Je kunt dan inderdaad gewoon gebruikmaken van 4G met een maximumsnelheid van 15/3 Mbps.

Hopelijk heb ik je zo wat meer informatie kunnen geven over de mogelijkheden! Als we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag natuurlijk!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Fdgeurink,

Wat goed dat je iemand hebt gevonden met wie je een T-Mobile Samen groep kan samenstellen. Ook fijn om te horen dat je tevreden bent over ons. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het mij dan weten. We staan altijd voor je klaar! 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Uiteindelijk iemand gevonden die ook een T-Mobile abonnement heeft en nog geen T-Mobile samen had. Heb daarom besloten te gaan verlengen met vanaf nu 2,50 korting per maand of 500Mb extra als ik op vakantie ga in de EU. (Na 15 juni)
Ben verder ook heel tevreden over T-Mobile qua netwerk, klantenservice etc. en dat is ook wat waard.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Folkert,

Dan snap ik het verschil nu inderdaad! :)

Er zijn ook andere klanten die op zoek zijn naar mensen om een groep mee te starten, dus je kunt altijd wel érgens aansluiten als je zou willen. Ik begrijp dat je in dat geval eerder aan PrePaid denkt, als je weinig dataverbruik verwacht. Je kunt dan ook meedoen met PrePaid Surprise en daar zitten ook goede prijzen bij! :D

Als wij ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je!
Reputatie 7
Badge +18
Beste David,

Het bedrag van 9,44 per maand is gebaseerd op 1 jaar looptijd, de 10 euro per maand die je noemt is bij 2 jaar looptijd. T-mobile Samen is een leuk idee maar helaas zitten de meeste vrienden/collega's van mij die goedkoop uit willen zijn bij Simpel.

Gezien mijn verbruik zal het toch prepaid met een automatisch verlengende 200 Mb data bundel worden. Helaas rekent T-Mobile dataverbruik per 200kB (of veelvoud) per sessie af terwijl Vodafone You per kB rekent en dat scheelt aanzienlijk in het tempo waarmee je bundel op gaat.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Folkert,

Het klopt inderdaad dat we nu als minimale bundels bij Basis Sim 150 belminuten en 500 MB hebben. Dit is inderdaad een verhoging van jouw bundels, maar geen flinke sprong in de kosten! Je betaalt op dit moment €9,44 per maand voor 100 SMS, 50 minuten en 250 MB. Als je over zou gaan op 100 SMS, 150 minuten en 500 MB betaal je slechts €0,56 meer dan je nu betaalt, namelijk €10,- precies. Daarnaast zie ik dat je nog geen lid bent van T-Mobile Samen. Hierbij kun je met maximaal 6 groepsleden gratis onderling bellen én krijg je een maandelijkse korting. In jouw geval zou dit bijvoorbeeld €2,50 korting kunnen zijn. Die kun je dus ook nog van die €10,- halen. :)

Ik zie overigens ook dat je hier vanmiddag contact over hebt gehad met mijn collega Cynthia. Zij heeft je ook uitleg gegeven over PrePaid. Je kunt dan inderdaad gewoon gebruikmaken van 4G met een maximumsnelheid van 15/3 Mbps.

Hopelijk heb ik je zo wat meer informatie kunnen geven over de mogelijkheden! Als we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag natuurlijk!

Reageer