Beantwoord

Basis Sim naar abonnement met toestel

• 4 juli 2017
  • 9 reacties
  • 689 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Kun je op elk moment je Sim Only laten omzetten naar een Abbonement?
Zodat ik een toestel kan uitzoeken?
icon

Beste antwoord door David 5 juli 2017, 10:16

Hey DJConfused,

Goed dat Rosan al met jou mee denkt over een mogelijke oplossing! Zij kan echter niet jouw gegevens inzien, vandaar ook dat ze ook nog wat dingen vroeg over jouw abonnement. In dit geval kom je niet in aanmerking voor Toestel Flexibiliteit, omdat je een abonnement van Basis Sim hebt. Dit abonnement valt niet binnen Toestel flexibiliteit. Bij de abonnementen die we op dit moment verkopen, geldt het alleen voor Go Sim Only.

Het omzetten van jouw lopende contract is in dit geval dan ook niet mogelijk. Als je nu een telefoon nodig hebt, dan zijn er 2 alternatieven. Je kunt namelijk een los toestel aanschaffen of een vervroegde verlenging aangaan. Bij de vervroegde verlenging sluit je nu alvast een verlenging af voor na jouw huidige contract en dan ontvang je wel gelijk de telefoon. Ik wil je er dan wel op wijzen dat de verlenging van start gaat na jouw huidige contract, dus dat is op 12 februari 2018.

Hopelijk is het zo helemaal helder, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

9 reacties

Badge +13
Beste Dj een sim only is een abonnement maar dan zonder toestel.
Wanneer heb je deze afgesloten want mogelijk kan je gebruik maken van toestelflexibiliteit :8
Hier meer informatie daarover,
https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/24618
Reputatie 2
Gaat het geld kosten?
Badge +13
Ja het toestel wat je kiest komt erbij kwa (maandelijkse) kosten afhankelijk van je keuze van betalen en de bundels natuurlijk.
Maar het omzetten niet het contract nu word dan nietig verklaard en je nieuwe abonnement met toestel start voor 2 jaar. (Of 1 jaar als je dat kiest maar vaak hogere kosten)
Reputatie 7
Badge +20
Hey DJConfused,

Goed dat Rosan al met jou mee denkt over een mogelijke oplossing! Zij kan echter niet jouw gegevens inzien, vandaar ook dat ze ook nog wat dingen vroeg over jouw abonnement. In dit geval kom je niet in aanmerking voor Toestel Flexibiliteit, omdat je een abonnement van Basis Sim hebt. Dit abonnement valt niet binnen Toestel flexibiliteit. Bij de abonnementen die we op dit moment verkopen, geldt het alleen voor Go Sim Only.

Het omzetten van jouw lopende contract is in dit geval dan ook niet mogelijk. Als je nu een telefoon nodig hebt, dan zijn er 2 alternatieven. Je kunt namelijk een los toestel aanschaffen of een vervroegde verlenging aangaan. Bij de vervroegde verlenging sluit je nu alvast een verlenging af voor na jouw huidige contract en dan ontvang je wel gelijk de telefoon. Ik wil je er dan wel op wijzen dat de verlenging van start gaat na jouw huidige contract, dus dat is op 12 februari 2018.

Hopelijk is het zo helemaal helder, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Reputatie 2
Hihi het gaat niet om het contract wat je nu ziet denk ik, heb er 2 1 abbonement en 1 Sim Only voor mijn vriendin alleen een nummer dus die wil ik laten omzetten
Reputatie 4
Badge +17
Hey DJConfused,

Ah dan verandert dat de situatie. Als het inderdaad om een Sim Only abonnement gaat, dan kan dit. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat er inderdaad ook een Basis Sim Only prijsplan actief is.

Wil je gebruik maken van de toestelflexibilteit, dan kan je gratis bellen naar 0800-8104. Onze vriendelijke collega's van de afdeling vernieuwingen helpen je graag verder!

Mogen we je gebruikersnaam nu veranderen naar: DJNotSoConfused? 😃
Sim only en Basis Sim Only: ik raak ervan in de war. Is er een verschil ? Ik kan dit hele topic niet volgen omdat ik de kreten/abo-namen niet ken/begrijp.
Reputatie 6
Badge +17
Gelukkig kan de topicstarter het wel volgen en daar gaat het uiteindelijk om toch? 😉 Op deze pagina vind je het verschil tussen een T-Mobile GO Sim Only en Basis Sim Only abonnement.
Reputatie 2
Dat gaat niks kosten om het te laten omzetten?

Hey DJConfused,

Ah dan verandert dat de situatie. Als het inderdaad om een Sim Only abonnement gaat, dan kan dit. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat er inderdaad ook een Basis Sim Only prijsplan actief is.

Wil je gebruik maken van de toestelflexibilteit, dan kan je gratis bellen naar 0800-8104. Onze vriendelijke collega's van de afdeling vernieuwingen helpen je graag verder!

Mogen we je gebruikersnaam nu veranderen naar: DJNotSoConfused? :D

Reageer