Vraag

Basis Sim Only

Waarom hoor ik hier niemand over?
http://shop.t-mobile.nl/eca/RAPRD/simonlybst.html

Meesten hebben problemen dat ze nu opeens meer betalen omdat je ook 2 uur kunt bellen in de EU. Maar nu heb ik een ander abonnement gevonden. Volgens mij is dit voor mensen die geen EU bellen willen een geweldige oplossing. En toch hoor ik niemand hier over of vergis ik me nu?

6 reacties

Ja, dat is het ook. Maar wat bedoel je precies met dat je hier biemand over hoort? Kun je een concreet voorbeeld geven?
Ik hoor iedereen zeggen dat het zo duur is geworden en dat sommige 2 uur bekken binnen EU niet nodig hebben. Nou, neem dan dit abonnement 😉
Wie is iedereen? Waar haal je dat precies vandaan dat iedereen het duur vindt?
Reputatie 5
Ik denk dat je op de reacties in ondere andere het topic Nieuwe abonnementsvorm: Stel Samen & Stel Bij doelt?

Basis Sim Only heeft het oude 'Alleen bellen en sms'en Sim Only' abonnement vervangen met nu wel de mogelijkheid om er internet bij te nemen.

Ik ben het met je eens dat Basis Sim Only niet verkeerd is. Mijn moeder heeft vandaag verlengt van Stel Samen Sim Only (90 minuten + 500MB voor €15,- per maand) naar Basis Sim Only met 150 minuten en 500 MB voor €13,50 per maand. Nu heeft ze meer minuten voor minder geld. Het blijft natuurlijk wel jammer dat er geen onbeperkt internet in dit nieuwe abonnement zit maar ze heeft gelukkig meer dan genoeg aan 500 MB. 🙂
Ik heb Stel Samen Sim Only (90 minuten + 500MB-snel voor €15,18 per maand). Kan ik dat verlengen naar Basis Sim Only met 150 minuten en 500 MB voor €12,50 per maand als ik er een losse telefoon bij wil nemen? En wat betekent dat 'snel' achter 500MB precies? (Is Basis Sim Only net zo snel als mijn huidige abonnement?)

Als ik namelijk naar SimOnly+Los Toestel ga, kom ik steeds uit bij Stel Samen en Stel Bij (120 minuten + 500 MB voor €17,50 (€9+€5+€3,5)

Zit er bij verlenging+aanschaf toestel ook een gratis nieuwe SIM? (Die heb ik denk nodig, want ik ga van Sony naar Apple). En als ik verleng naar Basis Sim Only, krijg ik daar dan ook een gratis nieuwe SIM bij? (Dan koop ik in een lokale winkel een los toestel).
Reputatie 7
Badge +15
@ccw

Bij onze nieuwe abonnementsvorm Stel Samen & Stel Bij krijg je een apart abonnement voor je toestel en een apart abonnement voor je bundels. Deze abonnementsvorm is duurder omdat je daarbij ook gebruik maakt van het startabonnement met onbeperkt langzaam internet en onbeperkt sms'en.

Mocht je een Basis Sim nemen dan behaal je met 500MB tot 15Mb/s. Wanneer je verlengt en een nieuw toestel aanschaft dan ontvang je inderdaad een een nieuwe simkaart met het juiste formaat. Mocht je bij de basis sim geen nieuwe simkaart ontvangen, geef het dan aan dan sturen we er alsnog een naar je toe! 🙂

Hopelijk kom je er zo uit! Om te verlengen kun je ook altijd contact opnemen met onze Sales afdeling via 0800-8104. Als je nog vragen hebt, let me know! 🙂

Reageer