Beantwoord

Basis Sim Only en kosten voor gebeld worden in de EU

• 20 februari 2017
  • 1 reactie
  • 273 Bekeken

Reputatie 1
Mijn vrouw is momenteel bij BEN en heeft maandelijks contract opzegbaar €11 per maand voor 1GB 4G en 300 belminuten.
Ze wil overstappen op Sim Basis 1GB 4G en 300 belminuten + 100 sms gratis voor €16 1 jaar contract met €2,50 korting is dat €13,50 per maand. Maar hoe zit het met de EU? Als ik met mijn vrouw straks op vakantie ga in Europa kan ik haar bellen en hoeft ze hiervoor niks te betalen "extra kosten" ik heb zelf T-Mobile Unlimited GO UP .. of heeft zei ook een GO nodig 1GB NL+EU en 120 belminuten EU + Onbeperkt bellen EU €20 per maand + €2.50 korting is €17,50
icon

Beste antwoord door David 21 februari 2017, 17:24

Hey Batavus1980,

Tof dat ook jouw vrouw denkt aan een overstap naar T-Mobile! :)

Als je samen op reis gaat dan zitten er wel kosten verbonden als zij Basis Sim neemt. Met dat prijsplan betaal je €0,01 per gebelde minuut. Dat is niet zoveel en voor de €4,- verschil kun je dan flink wat bellen onderling!

Daarnaast kun je dan ook nog Vriendenkorting aanvragen en een T-Mobile Samengroep beginnen, dit hoort allemaal bij de voordelen! Daar zou ik dan zeker jullie voordeel mee doen!

Als wij verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Batavus1980,

Tof dat ook jouw vrouw denkt aan een overstap naar T-Mobile! :)

Als je samen op reis gaat dan zitten er wel kosten verbonden als zij Basis Sim neemt. Met dat prijsplan betaal je €0,01 per gebelde minuut. Dat is niet zoveel en voor de €4,- verschil kun je dan flink wat bellen onderling!

Daarnaast kun je dan ook nog Vriendenkorting aanvragen en een T-Mobile Samengroep beginnen, dit hoort allemaal bij de voordelen! Daar zou ik dan zeker jullie voordeel mee doen!

Als wij verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!

Reageer