Beantwoord

Basis sim overstappen naar Stel Samen & Stel Bij

• 25 mei 2016
  • 2 reacties
  • 292 Bekeken

Wat zijn de kosten als ik mijn sim basis wil omzetten naar een stel samen stel bij abbonement?
icon

Beste antwoord door Sam- 26 mei 2016, 16:09

Hi Jacqueliengh

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Leuk dat je hier je vraag stelt. Ik zie dat Monira je inmiddels van een reactie heeft voorzien. Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben voordat je overstapt, we voorzien je daarom graag van alle benodigde informatie.

Zoals Monira eigenlijk al zei, zitten er geen kosten aan het overstappen van het Basis sim prijsplan naar het Stel Samen & Stel Bij prijsplan. Alle informatie over het overstappen vind je in het grote overstap topic. Mocht je hier gebruik van willen maken dan kan je dat aangeven in het desbetreffende topic. Ook voor aanvullende vragen kan je terecht in dit topic. We helpen je natuurlijk graag verder!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Simply basis is de simonly toch? Als je naar een stel en samen wilt gaan dan zou ik ff goed voor zitten en zelf dus opstellen wat wilt hebben en dan krijg je de juiste kosten te zien. Overstappen zelf heeft geen extra kosten want je verlengd als het ware je abonnement. ...wel belangrijk is dat je Mag verlengen. ..Dus kijk wanneer je contract afloopt
Reputatie 6
Badge +17
Hi Jacqueliengh

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Leuk dat je hier je vraag stelt. Ik zie dat Monira je inmiddels van een reactie heeft voorzien. Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben voordat je overstapt, we voorzien je daarom graag van alle benodigde informatie.

Zoals Monira eigenlijk al zei, zitten er geen kosten aan het overstappen van het Basis sim prijsplan naar het Stel Samen & Stel Bij prijsplan. Alle informatie over het overstappen vind je in het grote overstap topic. Mocht je hier gebruik van willen maken dan kan je dat aangeven in het desbetreffende topic. Ook voor aanvullende vragen kan je terecht in dit topic. We helpen je natuurlijk graag verder!