Beantwoord

Basis Sim - SMS bundel verwijderen

• 11 januari 2019
  • 8 reacties
  • 819 Bekeken

Reputatie 2
Op dit moment heb ik een Basis Sim abonnement. Hier zit een bundel van 100 SMS bij. Daar betaal ik in principe niets extra's voor.

Als ik echter via de app de SMS bundel verwijder zou ik een Euro minder betalen (van 8,50 naar 7,50). Gezien ik zo goed als nooit een SMS verstuur, vind ik dat best interessant. De vraag is voor mij alleen, klopt dat?

(Wanneer je een nieuw abonnement afsluit zonder SMS bundel, krijg je namelijk geen extra Euro korting.)

Alvast bedankt voor het antwoord!
icon

Beste antwoord door Hajar 13 januari 2019, 13:35

Hi Henk,

Geen probleem. Ik heb de sms bundel kosteloos weer toegevoegd aan je abonnement. Zoals je kunt zien betaal je nog steeds €8,50. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo Henk,

Dat lijkt me wel vreemd, ik heb zelf ook een Basis Sim Only. De SMS bundel kost 1 euro en je krijgt 1 euro korting. Netto dus gratis, hoe kun je dan minder gaan betalen? Bedenk ook dat elke SMS je dan 30 cent kost.

Heb je een 1 jaar abonnement? Ik heb 2 jaar met 150 minuten, 100 (gratis) sms en 500 Mb data en betaal nu precies 10 euro per maand.

Ik sms heel weinig maar toevallig moest ik vandaag een berichtje sturen en die persoon bleek geen WhatsApp te hebben, dan ben ik toch blij met mijn 100 sms'jes.

Groet, Folkert
Reputatie 2
Dat lijkt me wel vreemd, ik heb zelf ook een Basis Sim Only. De SMS bundel kost 1 euro en je krijgt 1 euro korting. Netto dus gratis, hoe kun je dan minder gaan betalen? Bedenk ook dat elke SMS je dan 30 cent kost.

Mij ook, maar het staat er echt. Die ene keer dat ik een SMS verstuur heb ik er graag 30 Cent voor over (op jaarbasis toch weer een besparing van 12 Euro). Maar gezien jij het ook niet zeker weet, wacht ik even de reactie van een T-Mobile medewerker af.

(Als bijlage de screenshots (met & met extra/'zonder' korting). Vermoedelijk een foutje, maar het zou ook kunnen dat ik 'slapende honden' wakker maak... Al zou ik dan een soort beloning voor het melden op prijs stellen 😇)
Reputatie 7
Badge +18
Ik zou het gewoon proberen, je kunt volgende maand gewoon weer terug naar je 100 sms indien nodig. De prijzen en kortingen liggen vast in je contract, daar kunnen ze niks aan wijzigen. Het is echt geen foutje.
Reputatie 2
Toch wel een soort foutje. Maandbedrag blijft na wijzigen gewoon € 8,50. Dus bundel gelijk weer ingeschakeld (daar werd het bedrag in eerste instantie aangegeven als € 9,50).

En nu staat het maandbedrag in de app dus wel op 9,50... Op de website echter op 8,50. Welke v/d twee klopt nu?

(Graag opheldering hierover. Uiteraard wil ik mijn 'gratis' SMS 100 bundel gewoon behouden. Via de chat reeds contact gehad, maar nu lijkt de SMS 100 bundel ten onrecht te zijn beperkt t/m 12-06-2019. Wanneer het mogelijk is de korting te herstellen, graag!).
Reputatie 2
Overigens gaat er ook iets mis tussen de koppeling v/d website en de app. Ze lepelen mij verschillende informatie voor. Erg verwarrend allemaal.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Henk,

Geen zorgen! Ik heb het gelijk voor je gecontroleerd en je betaalt gewoon €8,50. Dit is nu ook zichtbaar op My T-Mobile. Na een wijziging kan My T-Mobile even van slag zijn, maar als het goed is moet alle informatie nu kloppen.

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten! Voor nu wens ik je een fijn weekend toe!
Reputatie 2
Hi Henk,

Geen zorgen! Ik heb het gelijk voor je gecontroleerd en je betaalt gewoon €8,50. Dit is nu ook zichtbaar op My T-Mobile. Na een wijziging kan My T-Mobile even van slag zijn, maar als het goed is moet alle informatie nu kloppen.

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten! Voor nu wens ik je een fijn weekend toe!

Ik betaal nu inderdaad 8,50, maar ik ben mijn SMS 100 bundel kwijt. Daar was ik tot gisteren niets extra's aan kwijt. Nu zou ik daar ineens een Euro extra voor neer moeten leggen.

Dat ik 't wilde wijzigen komt overigens door de app. Die liet mij onterecht een bedrag van 7,50 zien. Nadat ik het had gewijzigd bleef ik echter gewoon 8,50 betalen. Gezien ik dan net zo lief de SMS 100 bundel wil behouden, zou ik indien dat mogelijk is, graag willen dat dit hersteld wordt (dus SMS bundel 100 inbegrepen bij de prijs van 8,50). Als ik ´m zelf wil toevoegen betaal ik nu 9,50 ervoor (daar heb ik natuurlijk geen zin in).

In deze eerdere reactie staan twee screenshots ter 'bewijs' dat de app mij onjuiste informatie gaf: https://community.t-mobile.nl/overige-abonnementen-351/basis-sim-sms-bundel-verwijderen-308472#post1481014.

Alvast bedankt voor een oplossing & m'n excuses voor het gedoe!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Henk,

Geen probleem. Ik heb de sms bundel kosteloos weer toegevoegd aan je abonnement. Zoals je kunt zien betaal je nog steeds €8,50. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂

Reageer