Beantwoord

Basissnelheid bij Stel Samen & Stel Bij na 15 juni in EU?

• 28 april 2017
  • 4 reacties
  • 372 Bekeken

Reputatie 2
Hoi. Ik ben blij boe t gaat lopen met de roaming na juni. Maar heb mijn vraag na heel wat zoeken niet na teveredenheid kunnen beantwoorden. Ik kan mijn abonnement ik t buitenland gebruiken zoals in Nederland. Oké. Dus als mijn bundel van 100mb op is ga ik in Nederland over op langzaam 64kb/sec snelheid.

De vraag dus : ga ik in t buitenland ook over op die 64? Gewoon zonder extra kosten ?

Gr Niels !
icon

Beste antwoord door David 2 mei 2017, 14:17

Hoi Sniejuls,

Het meest simpele antwoord dat ik op dit moment met je kan delen: Op dit moment hebben we daar nog geen duidelijk antwoord op. Ik heb dus nog geen nieuwe informatie en een sluitend antwoord voor je. Op dit moment wordt alles helemaal uitgedacht en bekeken wat er precies van kracht is en wat wij kunnen bieden, Deze maand zullen wij hier meer informatie over bekendmaken en dat doen we op het forum in ieder geval via dit topic. Hier is al een lange discussie over dit onderwerp gaande, dus dat houden we dan ook graag aan als centraal punt om alle informatie te delen met jullie. 🙂

Aangezien we dus al een algemeen topic hebben over dit onderwerp gaat dit topic op slot. Voor verdere vragen verwijs ik je naar het algemene topic. Houd dat ook in het oog voor updates vanuit onze kant! 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 2
Sorry voor de typfouten 🤦🏼‍♂️
Hoi Sniejuls, welkom op het klantenforum.

Helemaal duidelijk is alles sowieso nog niet, er moet 'binnenkort' (relatief begrip, er is geen exacte datum bekend) meer bekend worden over alle veranderingen, in ieder geval voordat op 15 juni de nieuwe regels van kracht gaan. We hebben over dit onderwerp een algemeen topic lopen, daarin heb ik even voor je gezocht naar dit bericht. Daarin wordt vermeld dat als er geen databundel is, dus alleen het trage onbeperkt internet, er geen internettoegang in het buitenland is. Mijn vermoeden is dat dit ook geldt wanneer de internetbundel op is, maar dit durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Wellicht kan één van de T-Mobile Moderators daar nog uitsluitsel over geven.
Reputatie 2
Ik hoop inderdaad dat een moderator nog reageert. Om de eenvoudige reden dat ik t antwoord niet begrijp/kan lezen. Zal ongetwijfeld aan mezelf liggen. 💪🏻
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sniejuls,

Het meest simpele antwoord dat ik op dit moment met je kan delen: Op dit moment hebben we daar nog geen duidelijk antwoord op. Ik heb dus nog geen nieuwe informatie en een sluitend antwoord voor je. Op dit moment wordt alles helemaal uitgedacht en bekeken wat er precies van kracht is en wat wij kunnen bieden, Deze maand zullen wij hier meer informatie over bekendmaken en dat doen we op het forum in ieder geval via dit topic. Hier is al een lange discussie over dit onderwerp gaande, dus dat houden we dan ook graag aan als centraal punt om alle informatie te delen met jullie. 🙂

Aangezien we dus al een algemeen topic hebben over dit onderwerp gaat dit topic op slot. Voor verdere vragen verwijs ik je naar het algemene topic. Houd dat ook in het oog voor updates vanuit onze kant! 🙂