Beantwoord

Begindatum Abonnement klopt niet

Ik heb afgelopen zaterdag een Samsung s10 besteld met abonnement, maar in mijn t mobile app geeft hij aan dat het contract pas 30 juni 2019 ingaat terwijl het per direct in moet gaan. Omdat ik a sinds 2017 mag verlengen. Klantenservice hierover gesproken en die zouden het hebben aangepast maar de wijziging is niet te zien in de my tmobile app. Wel kan ik de data en minuten a gebruiken van het nieuwe abonnement. Ik wil graag dat dit correct staat en dat ik de Samsung 8 maart kan verwachten. Ook wil ik een contractsbevestiging om
de gratis ears buds te krijgen omdat ik een pre order heb geplaatst. Kunnen jullie dit voor mij bevestigen en het contract ook naar mijn mail sturen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 7 maart 2019, 10:11

Hoi Piddy,

Geen zorgen hoor, dit komt doordat jouw toestel nog niet binnen is! De ingangsdatum van jouw abonnement wordt dus aangepast zodra jij jouw toestel in ontvangst hebt genomen. Dat komt dus helemaal in orde.

Wat betreft de contractsbevestiging: je hebt een mailtje ontvangen ter bevestiging van de pre-order. Dat mailtje is jouw aankoopbewijs en kun je dus gebruiken bij de aanvraag van de earbuds. Hier kun je precies lezen hoe dat in zijn werking gaat. Je kunt je nog voor de earbuds aanmelden tot uiterlijk 8 april 2019, dus zodra je jouw nieuwe Samsung hebt ontvangen, heb je nog ruim de tijd dit te regelen.

Laat je het weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen? Ik sta voor je klaar! Verder wens ik je alvast heel veel plezier met jouw nieuwe toestel!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Piddy,

Geen zorgen hoor, dit komt doordat jouw toestel nog niet binnen is! De ingangsdatum van jouw abonnement wordt dus aangepast zodra jij jouw toestel in ontvangst hebt genomen. Dat komt dus helemaal in orde.

Wat betreft de contractsbevestiging: je hebt een mailtje ontvangen ter bevestiging van de pre-order. Dat mailtje is jouw aankoopbewijs en kun je dus gebruiken bij de aanvraag van de earbuds. Hier kun je precies lezen hoe dat in zijn werking gaat. Je kunt je nog voor de earbuds aanmelden tot uiterlijk 8 april 2019, dus zodra je jouw nieuwe Samsung hebt ontvangen, heb je nog ruim de tijd dit te regelen.

Laat je het weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen? Ik sta voor je klaar! Verder wens ik je alvast heel veel plezier met jouw nieuwe toestel!

Reageer