Beantwoord

Behoud van korting op aanpassen bundel

• 10 januari 2017
  • 6 reacties
  • 182 Bekeken

Beste,

Wellicht dat deze vraag al gesteld is maar kon hem niet vinden.
Wanneer ik via de My Tmobile app mijn bundel omhoog zet naar 20 gig. en daarna weer terug zou gaan naar 6 gig. blijft mijn korting dan van pas die ik er nu op heb?

Ik hoor graag!
icon

Beste antwoord door Hajar 11 januari 2017, 11:47

Hi Michel,

Dat ligt aan de korting die wij op dat moment bieden. Het kan zo zijn dat je inderdaad exact dezelfde korting ontvangt, maar dit kan dus ook verschillen afhankelijk van de korting die we bieden. Heb je nu meer duidelijkheid? 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Ja die korting heb je dan weer .
Reputatie 7
Badge +20
Hi Michel,

Dat ligt aan de korting die wij op dat moment bieden. Het kan zo zijn dat je inderdaad exact dezelfde korting ontvangt, maar dit kan dus ook verschillen afhankelijk van de korting die we bieden. Heb je nu meer duidelijkheid? 🙂
Hi Hajar,

Ik heb de 2.50 korting gepakt op de tmobile vriendengroep en m'n bundel naar 20 gezet. Kom erop neer dat ik dan 5 euro duurder uit ben voor meer dan 2x zoveel data. Ik laat het hierop staan. Bedankt voor je terugkoppeling!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Michel,

Lijkt me een goede oplossing! Geniet lekker van je MB's! 🙂
Hi Hajar, dat doe ik zeker! Nog wel 1 vraag. Ik ben 1 van de uitverkorenen om 30 gig op te knallen voor een weekend naar keuze. Ik ben alleen het bericht kwijt naar waar ik een SMS moest sturen. Kan jij mij hierin voorzien? En hoelang is dat geldig?
Reputatie 6
Badge +15
Hi Michel,

Super leuk dat je een bundel hebt! Je kunt 'WEEKEND' sms'en naar 2244. Je ontvangt vervolgens een activatie sms en wanneer je jouw toestel dan opnieuw opstart kun je van vrijdagmiddag 18:00 uur tot maandagochtend 8:00 uur genieten van de bundel.

Lekker weekendje Netflixen? 😉 Veel plezier er mee!

Reageer