Beantwoord

Belkosten buitenland

ik vind het vreemd en niet echt goed te verklaren dat ik met mijn bestaande abonnement niet goedkoper kan bellen van en naar het buitenland maar met een nieuw abonnement wel als vaste klant wordt je in mijn ogen zo gestraft
icon

Beste antwoord door DavidK 16 juni 2015, 11:35

Hey Krumpy,

Welkom op ons Forum! :)

Er zijn natuurlijk continu ontwikkelingen in de telecomwereld, waardoor sommige nieuwe abonnementen nieuwe voordelen hebben ten opzichte van de oudere prijsplannen. Het is zeker niet bedoeld als straf!

Je kunt eventueel overstappen naar Stel Samen & Stel Bij met je huidige contract, maar hier zitten wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Meer info hierover lees je op de pagina over het overstappen naar Stel Samen & Stel Bij.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het dan weten! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
ik vind het vreemd en niet echt goed te verklaren dat ik met mijn bestaande abonnement niet goedkoper kan bellen van en naar het buitenland maar met een nieuw abonnement wel als vaste klant wordt je in mijn ogen zo gestraft

Hallo krumpy,

Vindt je het onredelijk of wil je gewoon zelf het liefst 120 minuten bellen in het buitenland? :D

Ik snap dat je ook graag die 120 minuten buitenland bellen wilt hebben, echter heb je een abbo afgesloten waarin dit niet zit. Ook ik had graag deze buitenland minuten gehad, maar helaas voor mij kwamen deze ook nadat ik verlengd had.

Je kunt eventueel een afkoop vragen aan een medewerker hier. Hierna kun je dan een nieuw abbo afsluiten mét buitenlandminuten.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Krumpy,

Welkom op ons Forum! :)

Er zijn natuurlijk continu ontwikkelingen in de telecomwereld, waardoor sommige nieuwe abonnementen nieuwe voordelen hebben ten opzichte van de oudere prijsplannen. Het is zeker niet bedoeld als straf!

Je kunt eventueel overstappen naar Stel Samen & Stel Bij met je huidige contract, maar hier zitten wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Meer info hierover lees je op de pagina over het overstappen naar Stel Samen & Stel Bij.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het dan weten! 🙂

Reageer