Beantwoord

Belkosten in het buitenland

• 6 april 2016
  • 5 reacties
  • 243 Bekeken

Reputatie 1
LS vraagje ik heb een bundel 120 minuten bellen 1gb buitenland 3 gb binnenland nou zie ik dat mijn bel tegoed op is hoe kan ik dat aan vullen ? en wat gebeurd er als ik hier over kom met mijn bellen betaal ik dan de hoofdprijs ?

Gr Frits
icon

Beste antwoord door Hajar 6 april 2016, 15:44

Hi Frits,

Welkom terug op ons Forum!

Wat leuk dat jij je vraag hier stelt. Ben je nu toevallig in het buitenland? :8

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je tot 120 minuten kan bellen in de EU. Als deze minuten op zijn dan kun je niet meer kosteloos bellen in het buitenland. Je gaat dan wel kosten maken. Op onze tarievenlijst kun je zien wat de kosten zijn voor bellen in het buitenland.

Heb je nu meer duidelijkheid?

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 😉
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Frits,

Welkom terug op ons Forum!

Wat leuk dat jij je vraag hier stelt. Ben je nu toevallig in het buitenland? :8

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je tot 120 minuten kan bellen in de EU. Als deze minuten op zijn dan kun je niet meer kosteloos bellen in het buitenland. Je gaat dan wel kosten maken. Op onze tarievenlijst kun je zien wat de kosten zijn voor bellen in het buitenland.

Heb je nu meer duidelijkheid?

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 😉
Reputatie 1
Hahaha je bent nergens veilig meer !
Reputatie 7
Badge +20
Beetje op het verbruik letten en je bent onwijs veilig, Frits! 😉 Bel je zoveel in het buitenland dat je je hier zorgen over maakt?
Reputatie 1
Klopt ben nogal eens in het buitenland .
Ik kan nog 1 minuut bellen maar dacht dat je zelf het bel tegoed bij kunt stellen dat is niet zo als ik er overheen ga vult hij zelf 120 minuten aan ?
Hoi Frits.

Nee, je kunt de belminuten niet aanvullen. Zie ook wat Hajar eerder zei:

Als deze minuten op zijn dan kun je niet meer kosteloos bellen in het buitenland. Je gaat dan wel kosten maken. Op onze tarievenlijst kun je zien wat de kosten zijn voor bellen in het buitenland.

Reageer