Beantwoord

Bellen buiten bundel blokkeren.

• 11 december 2016
  • 6 reacties
  • 450 Bekeken

Ik zou het bellen buiten de bundel graag blokkeren, maar weet niet hoe. Mijn man heeft met mijn telefoon gdbelf dn het gesorek niet correct afgesloten waardoor ineens al mijn 120 belminuten op zijn en ik ook nog eens 6.47 aan extra kosten heb! Echt ongelooflijk dat dit zomaar ksn! Ik heb sl efn klacht ingedidnd bij T-mobile, maar wil dit in de toekomst voorkomen! Kan iemand mij adviseren (behalve mijn telefoon verstoppen voor mijn man)?
icon

Beste antwoord door David 12 december 2016, 11:36

Hey Lizzie55,

Zo te zien heeft Skyrider al met je mee gedacht, maar eigenlijk is dit niet het antwoord waar je naar zocht. Het lijkt erop dat het een gesprek was binnen Nederland en dat deze open is blijven staan?

Het blokkeren van bellen buiten jouw belbundel is niet mogelijk. Een telefoongesprek kan maximaal 120 minuten duren, dan wordt het automatisch afgebroken door ons. Eerder is niet mogelijk, dus hier moet je inderdaad zelf bij in de gaten houden hoeveel minuten er verbruikt zijn. Dit kan ten allen tijde via My T-Mobile, ook via de app, deze staat al op je telefoon dus dat heb je dan altijd bij de hand. :)

Overigens een alternatieve tip; via T-Mobile Samen kun je tot 6 groepsleden toevoegen en dan bel je gratis onderling. Toch handig meegenomen!

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedendag Lizzie55.

Je kunt buitenlandse (Internationale) nummers laten blokkeren in My T-Mobile Instellingen. Scroll naar beneden tot je "Blokkades" ziet, druk er op en bij "Bellen en sms'en naar internationale telefoonnummers" zet dat op "Blokkeren"

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lizzie55,

Zo te zien heeft Skyrider al met je mee gedacht, maar eigenlijk is dit niet het antwoord waar je naar zocht. Het lijkt erop dat het een gesprek was binnen Nederland en dat deze open is blijven staan?

Het blokkeren van bellen buiten jouw belbundel is niet mogelijk. Een telefoongesprek kan maximaal 120 minuten duren, dan wordt het automatisch afgebroken door ons. Eerder is niet mogelijk, dus hier moet je inderdaad zelf bij in de gaten houden hoeveel minuten er verbruikt zijn. Dit kan ten allen tijde via My T-Mobile, ook via de app, deze staat al op je telefoon dus dat heb je dan altijd bij de hand. :)

Overigens een alternatieve tip; via T-Mobile Samen kun je tot 6 groepsleden toevoegen en dan bel je gratis onderling. Toch handig meegenomen!

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Reputatie 4
Badge +9
Aye, mijn fout. Toen je zei "buiten", dacht ik ineens buitenland. Was niet helemaal wakker, niet goed gelezen dus. Excuses voor mijn antwoord.

Groetjes,
Skyrider
Reputatie 7
Badge +20
Geeft niks, kan gebeuren! 😉
Hallo allemaal, dank jullie wel voor jullie adviezen. Mijn klacht betreft het feit dat bij mijn telefoon een telefoongesprek niet correct beeindigd was en de kosten daardoor zijn blijven doorlopen: eerst al mijn 120 belminuten op en daar bovenop nog eens 6,47 aan extra kosten. Ik vind het heel vreemd dat de verbinding bij een telefoongesprek niet meteen wordt verbroken als 1 van de partijen oplegt. Dat is bij een gewone huistelefoon wel!
En ja, ik controleer elke dag hoeveel belminuten ik nog over heb. Daardoor kwam ik er ook achter dat na 4 dagen mijn beltegoed al helemaal op was... Gewoon heel vervelend en een gebrek aan service van T-Mobile. Je kunt aan de gegevens zien dat er iets raars aan de hand was en dat dit geen gewoon telefoongesprek was. Gewoon balen dus!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Lizzie55,

Hmm erg vreemd. Ook bij het bellen van een 06-nummer naar een ander 06-nummer wordt de verbinding verbroken als één van de 2 ophangt. Als er kosten in rekening zijn gebracht voor een lang gesprek dan betekent het dat jullie allebei niet het gesprek hebben beëindigd.

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. Ik wacht je reactie af!

Reageer