Vraag

Bellen in en naar Europesche landen

• 15 februari 2015
  • 2 reacties
  • 1021 Bekeken

de laatste tijd zie ik steeds AliB voorbij komen op TV, met de boodschap dat bellen binnen Europa kan voor de prijs van bellen in Nederland.
Nu probeer ik de voorwaarden te vinden maar kan die niet vinden, weet een van jullie waar ik die info vind?
Wat ik wil weten bv, kan ik naar een Italiaans, vast of mobiel, nummer bellen zonder extra kosten?
Ik heb een stel samen abonnement.
Ik lees graag!

2 reacties

Badge +13
Beste Vlinder die reclame gaat over het Stel samen en Stel bij abonnement de voorwaarden kan je hier vinden.
https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/klantenservice/bestelling-en-abonnement/tarieven/2015/stel-samen-stel-bij-190115.pdf

Jij heb als ik het goed begrijp een Stel samen abonnement en daar zit dat niet bij inbegrepen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Vlinder26,

Hoe vond je de nieuwe reclame? :)

In de link die Rosan01 met je heeft gedeeld kun je de voorwaarden en tarieven terugvinden. Op deze pagina lees je meer over Stel Samen & Stel Bij en daar kun je ook meer lezen over het nieuwe abonnement voor jou als bestaande klant. :)

Hopelijk kom je er zo uit, maar als je nog vragen hebt dan kun je altijd nog een bericht achterlaten!

Reageer