Beantwoord

Bellen naar landen in EU met Basis Sim

• 20 september 2017
  • 19 reacties
  • 906 Bekeken

Ik heb een euro bundel inbegrepen. Als ik naar de Canarische Eilanden bel dan komt het bij de overige kosten. Voorheen had ik een aparte bundel voor 2, 50 per maand en dan kon ik 150 min naar de Canarische Eilanden bellen. Dit was de reden voor mijn abonnement. Dit kan nu dus niet meer? Nu kost het me vreselijk veel geld als ik naar Las Palma wil bellen
icon

Beste antwoord door David 20 september 2017, 15:41

Hoi Korthuis0,

Goed dat je het even navraagt, want ik snap best dat je hier meer info over wilt!

Met Basis Sim heb je geen belminuten om te gebruiken om vanuit Nederland en betaal je dus extra kosten, omdat dit buiten je bundel valt. Voor het bellen met jouw abonnement betaal je daarom ook €0,51 per minuut, zoals op deze pagina aan staat gegeven. Deze kosten staan ook vermeld in de prijslijst van jouw abonnement. Bij jouw vorige abonnement zat dit wel inbegrepen, omdat dit een onderdeel was van het prijsplan waar je toen gebruik van hebt gemaakt. Met jouw huidige prijsplan kun je wel overstappen op Go Sim Only. Bij deze abonnementen zitten wél minuten inbegrepen om náár landen in de EU te bellen, misschien past dat beter bij jouw wensen?

Ik hoor graag van je of alles zo duidelijk is en of er nog vragen zijn!
Bekijk origineel

19 reacties

Dit kan toch niet waar zijn dat ik nu vast zit aan dit abonnement en dat terwijl ik hem speciaal ervoor heb genomen omdat ik 150 min voor 2;50 naar Las Palmas kon bellen. Nu bijna 3 jaar geleden afgesloten.
Reputatie 2
Badge +2
Goedemiddag Korthuis,

Welk abonnement heb je afgesloten bij t-mobile?
Ik heb de Basis Sim. Daar kwamen een paar maanden geleden 500mb bij en 150 belminuten. Dat heb ik niet nodig en ik hoef er ook niet meer om te betalen maar juist het bellen naar mijn zus op de Canarische Eilanden kost nu extra veel geld.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Korthuis0,

Goed dat je het even navraagt, want ik snap best dat je hier meer info over wilt!

Met Basis Sim heb je geen belminuten om te gebruiken om vanuit Nederland en betaal je dus extra kosten, omdat dit buiten je bundel valt. Voor het bellen met jouw abonnement betaal je daarom ook €0,51 per minuut, zoals op deze pagina aan staat gegeven. Deze kosten staan ook vermeld in de prijslijst van jouw abonnement. Bij jouw vorige abonnement zat dit wel inbegrepen, omdat dit een onderdeel was van het prijsplan waar je toen gebruik van hebt gemaakt. Met jouw huidige prijsplan kun je wel overstappen op Go Sim Only. Bij deze abonnementen zitten wél minuten inbegrepen om náár landen in de EU te bellen, misschien past dat beter bij jouw wensen?

Ik hoor graag van je of alles zo duidelijk is en of er nog vragen zijn!
Ik kan wel gratis in de EU bellen . Dat klopt wel maar de Canarische Eilanden vallen ook onder Europa en als ik daar naartoe bel dan valt het buiten mijn bundel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Korthuis,

Bellen in de EU is inderdaad gratis, maar voor bellen vanuit Nederland naar de EU zijn wel kosten aan verbonden. Dat heeft mijn collega hierboven ook uitgelegd. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 😉
Dat klopt. Maar eerder kon ik een bundel erbij kopen van 2,50 en dan kon ik NAAR de EU bellen en dat is ineens niet meer mogelijk terwijl DIT de reden was dat ik het abonnement heb genomen. Nu moet ik anderhalf jaar wachten totdat ik naar de Go abonnement kan. Dus dat worden hele hoge onnodige kosten voor mij.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Korthuis0,

Zoals ik hierboven ook al had aangegeven, kunnen we jouw abonnement overzetten op Go Sim Only. Dan moeten we alleen wel weten welke variant je zou willen?
Ja, dat kan maar pas over anderhalf jaar
En dat is IN de EU en ik moet NAAR de EU bellen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Korthuis,

Mijn collega's David en Barbara hebben duidelijk aangegeven dat je per direct kan overstappen naar een Go abonnement. Als je even kunt aangeven van welke variant jij gebruik wilt maken dan maken wij dat direct in orde. Met alle 3 de varianten heb je 120 minuten om te bellen van NL naar EU.

Ik hoor graag voor welke variant jij wil gaan.
Ik heb even op de site gekeken maar ik kom er niet uit. Ik wil graag de minimum prijs maar wel minimaal 500 mb en wel NAAR de Canarische Eilanden kunnen bellen in de bundel. Zegt U het maar
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Korthuis0,

Dan zou ik de laagste variant Go aanraden. Met Go Basic krijg je per maand 1 GB mobiel internet om te gebruiken in Nederland én de EU en onbeperkt bellen en sms'en in NL en in de EU. Om vanuit Nederland te bellen naar landen in de EU krijg je 120 minuten. Je kunt maandelijks bijstellen en je betaalt hier tijdens jouw contractsperiode € 19,- per maand voor. Er verandert verder niets aan jouw einddatum.

We horen graag of we jouw abonnement om kunnen zetten.
Hallo. Dat lijkt mij dan ook de beste keuze. Kunt U dit voor mij omzetten dan? Dan kan ik weer bellen zoals ik gewend ben.
Reputatie 4
Badge +17
Hoi hoi Korthuis,

Het is omgezet! Je kan er direct gebruik van maken. Binnen 24 uur is het ook zichtbaar op My T-Mobile. ;)

Heb je verder nog vragen of verzoeken, dan horen we het natuurlijk graag van je!
Hoi. Ik heb even gekeken. Hij is inderdaad omgezet en ik kan het al zien. De afspraak was 19 euro per maand ( zie conversatie met David ) maar het is 22, 49 . Dit is ook prima.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Korthuis,

De juiste korting was nog niet toegevoegd, maar dat heb ik nu gecorrigeerd. De huidige Go Basic bundel kost maar €17,50 dus vanaf nu betaal jij ook €17,50. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Oké. Dan klopt het dus. Bedankt voor alle hulp. Een fijne dag
Reputatie 7
Badge +20
Hi Korthuis0,

Graag gedaan hoor!:)

Reageer